Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@00:12:08 GMT

رد پای خواهران جاعل از اصفهان تا مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۱۰۰

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛

سرهنگ" حسین تُرکیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان اصفهان مبنی بر اینکه خودروی توقیف شده وی توسط فرد ناشناسی با مدارک جعلی ترخیص شده است موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.وی افزود: در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد، همسر این فرد به دلیل اختلافی که با وی داشته مهریه خود را به اجرا گذاشته و بر اساس حکم مرجع قضائی خودروی این فرد که از ارزش بالایی برخوردار بود توقیف و به پارکینگ منتقل می شود و بعد از یک سال اختلاف این زوج رفع شده و برای ترخیص خودرو به پارکینگ مراجعه می کنند اما با تعجب می بینند که خودروی آنها توسط فرد ناشناسی با استفاده از مدارک جعلی ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با رصد هوشمندانه کارآگاهان و استعلامات صورت گرفته در نهایت مشخص شد وکالت نامه ای جعلی بین فرد شاکی و یک خانم تنظیم و سپس این خانم با در دست داشتن وکالتنامه مربوطه و جعل نامه اداره اجرايي اسناد رسمي مبني بر رفع بازداشت خودروي مذكور و همچنين اخذ نامه ترخيص خودرو از يگان توقيف كننده، مدارك را جهت ترخيص خودرو به دفتر خدمات انتظامي ارائه و خودرو را ترخیص کرده است.وی ادامه داد: در تحقیقات بیشتر مشخص شد فرد مذکور پس از ترخیص خودرو آن را به نام خواهر خود منتقل و او نیز این خودرو را به مبلغ 18 میلیارد ریال به فرد دیگری فروخته و به صورت قطعی انتقال داده است.سرهنگ تُرکیان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته خریدار خودرو شناسایی و پس از تائید خرید خودرو از خواهران مذکور تحقیقات گسترده و رصد هوشمندانه ای برای شناسایی و دستگیری این متهمان انجام گرفت و در نهایت محل سکونت خواهران جاعل در شهر مشهد شناسایی شدند که بلافاصله کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی به این شهر عزیمت کرده و متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیرکردند.این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شهر مشهد شده و با قرار مناسب روانه زندان شدند گفت: این پرونده همچنان مفتوح بوده و تحقیقات به منظورابعاد بیشتری از این جرم توسط کارآگاهان کماکان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی جعل مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، راهی محل حادثه شدند.

در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی  مشاهده شد که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

به این ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

طبق تحقیقات انجام شده، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

 با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد