Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مراکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان علاوه بر روز در ساعات پس از افطار هم فعال بوده و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی با تشکر از اهداکنندگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: هم‌استانی در این ایام ما را تنها نگذاشتند و با  همکاری خوب اهداکنندگان، خوشبختانه در تعطیلات مشکلی خاصی به لحاظ تأمین خون و فرآورده‌های خونی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه‌داری منافاتی خاصی با اهدای خون ندارد، گفت:  روزداران برای اهدای خون حتما سحری میل کرده باشند و ساعات اولیه روز برای اهدای خون مراجعه کنند هر چند شرایطی برای اهدای خون بعد از افطار هم فراهم شده است.

وی افزود: مرکز انتقال خون واقع در خیابان بنت‌الهدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ به صورت یکسره و پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فرودسی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ پذیرا اهداکنندگان است.

وی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست، در این ایام در خصوص تامین خون و فرآورده‌های خون مورد نیاز بیماران سازمان انتقال خون را یاری کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه انتقال خون اهدای خون رمضان انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه