Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان و معاونین با حضور در استانداری با سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه بویراحمد دیدار کردند.

دراین دیدار صمیمی که به مناسبت سال جدید انجام شد، حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از تلاش ها و خدمات صادقانه استاندار، مجموعه استانداری و همه دستگاه‌های اجرایی در استان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد در سال جدید با تعامل و نگاه همدلانه‌تر میان مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در استان شاهد اقدامات و خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنها در همه عرصه ها باشیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان نقش قوه قضائیه را در ایجاد امنیت در کشور فوق العاد مهم دانست و گفت: قوه قضائیه در بخش اقتصادی کشور هم که آسیب جدی دیده بود به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری از گره ها، بن بست ها و مشکلات در این حوزه برطرف شد.

سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد که مشکلات جدی داشتند با ابتکار و ورود قوه قضایی احیاء شد و این اقدامات ارزنده در ایجاد اشتغال و تولید بسیار موثر و کارساز بود.

استاندار تصریح کرد: با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرایم و مشکلات عدیده مردم بودیم و قوه قضائیه در این رابطه به خوبی عمل کرد و تداوم این روند همچنان حضور قوه قضائیه را می‌طلبد.

احمدزاده، بالا بودن ضریب امنیت در استان کهگیلویه وبویراحمد را نتیجه اقدامات جدی و خالصانه مجموعه دادگستری استان  دانست و از تلاش های جهادی آنها در ایجاد برقراری امنیت و کاهش جرایم در استان تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار مسئولین واحدهای تابع دستگاه قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ را بیان کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس دستگاه قضایی دیدار نوروزی ضریب امنیت رئیس کل دادگستری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان

وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان هشدار داد پارازیت و اختلال پیاپی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای امنیت ناوبری هوایی است.

به گزارش ایسنا، علی حمیه، وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با دبیرکل و رئیس سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) در شهر پونتا کانا در جمهوری دومینیکن گفت که مسأله امنیت ناوبری هوایی در حریم هوایی لبنان و فرودگاه به دلیل پارازیت و اختلال ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در خطر است.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه افزود این موضوع خطر بزرگی برای ایمنی و امنیت ناوبری هوایی و برای همه کسانی است که از لبنان خارج و یا وارد آن می‌شوند.

این مقام لبنانی همچنین تصریح کرد: «ما فرصت نشست با دبیرکل سازمان ایکائو و رئیس آن را برای بررسی این وضعیت و خطرات آن غنیمت می‌شماریم.»

وی در پایان گفت فضای لبنان و منطقه باید از خطرات ناشی از این اقدام رژیم صهیونیستی مصون و امن باقی بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند