Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سهرابی بیدار  گفت: امسال چندین برنامه مهم را در پیش داریم، که مهم‌ترین آن عبور از اوج بار سال ۱۴۰۱ است و تجربه سال گذشته ما را بر آن داشته تا جدی‌تر به این برنامه ورود کنیم.

او گفت: وزارت نیرو دو برنامه را به منظور عبور از اوج  بار ۱۴۰۱ در دستور کار دارد، که افزایش تولید و پایش و کنترل هوشمند مصرف مشترکان از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان  گفت: از دیگر تکالیف ما اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و پایش مصارف مشترکان است که در این راستا در بخش دیماندی نصب کنتور‌های هوشمند انجام شده است.

دیماند در صنعت برق، مقدار قدرتی است که از اداره برق خریداری شده و تجهیزات نصب شده حداکثر این مقدار توان الکتریکی را می توانند به مصرف کننده ارائه دهند.

بهره‌برداری از سیستم اسکادا در روز صنعت برق

به گفته سهرابی بیدار یکی دیگر از برنامه‌های بسیار مهم؛ استقرار اتوماسیون قطع و وصل و کنترل مصارف به صورت هوشمند است که این طرح با بهره‌برداری از سیستم اسکادا در روز صنعت برق آغاز می‌شود.

او گفت: امسال کنترل هوشمند شبکه از راه دور را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: مشترکان برق استان همراهی خوبی در بخش‌های مختلف با این شرکت داشته‌اند.

سهرابی بیدار گفت: امیدواریم این سرمایه ملی را پاس بداریم و از اوج با  سال ۱۴۰۱ نیز به سلامت عبور کنیم.

سهرابی بیدار گفت: در بخش‌های مختلف شرکت، کار مطالعاتی صورت خواهد گرفت و نقاط قوت، ضعف، بهبود و همچنین تهدیدات و فرصت‌ها شناسایی شود تا بتوانیم با قوت‌ها به ضعف‌ها غلبه و با استفاده از فرصت‌ها و رفع تهدیدات نسبت به دستیابی به اهداف و رشد شاخص‌ها و افزایش سطح خدمات به مردم حرکت کنیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توانیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان