Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: حضور گل محمدی و مطهری بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته اند اما از آن ها می خواهم کمتر روی اشتباهات داوری متمرکز شوند.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری در گفت‌وگویی درباره تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در ۲۰ دقیقه ابتدایی این مسابقه عملکرد خوبی داشت و سه موقعیت بالای ۹۰ درصد خلق کرد که دستکم باید یکی از آنها را تبدیل به گل می‌کرد اما بازیکن ما توپ را از سه قدمی به بالای دروازه می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه مهاجمان پرسپولیس در این بازی خیلی کم‌دقت بودند و فرصت‌های خود را یا به بالای دروازه زدند یا دروازه‌بان حریف با واکنش‌های خوبش آنها را مهار کرد.

وی افزود:‌ نمی‌خواهم بازی تیم هوادار را لوث کنم اما از دقیقه ۲۵ به بعد سهوی یا عمدی فوتبال ندیدیم. مدام بازیکنان هوادار روی زمین می‌افتادند و نکته عجیب این بود که داور فقط سه دقیقه وقت اضافی گرفت در شرایطی که این نیمه دست‌کم ۱۰ دقیقه وقت تلف شده داشت. در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌هایی به وجود آوردند اما باز هم نتوانستند از آنها استفاده کنند. کم‌دقتی نفرات تهاجمی به ویژه مهاجمان  در خوب زدن ضربات نهایی به ضرر پرسپولیس شد.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد:‌ کسب سه امتیاز دیدار با هوادار برای پرسپولیس خیلی مهم بود و برای باقی  ماندن در کورس باید این بازی را می‌برد که چنین اتفاقی نیفتاد. اگر امروز استقلال پیکان را ببرد بالای ۹۰ درصد فصل برای پرسپولیس تمام خواهد شد زیرا جبران اختلاف ۸ امتیازی در ۶ بازی باقی مانده بعید است. هر چند هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما کسب ششمین قهرمانی متوالی با این شرایط خیلی سخت است.

انتظاری در مورد حواشی دیدار شب گذشته عنوان کرد: بازی با هوادار هم تحت تأثیر دیدار با استقلال برگزار شد. حمید مطهری و یحیی گل‌محمدی دوستان عزیز من هستند و افتخار می‌کنیم به عنوان مربیان پرسپولیسی در این تیم کار می‌کنند. تاکنون هم بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشتند و زحمات آنها هیچ وقت قابل انکار نیست. اما از آنها می‌خواهم کمتر روی اشتباهات داوری متمرکز شوند. هر چند داوری از ابتدای فصل در خیلی از بازی‌های پرسپولیس تأثیرگذار بوده اما از بازیکنی که قرارداد میلیاردی دارد توقع داریم تمرکزش بیشتر باشد تا بتواند توپ را از ۳ قدمی وارد دروازه کند.

وی درمورد اظهارات رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی با هوادار مبنی بر اینکه نتایج در جای دیگری رقم می‌خورد، گفت: واقعیت این است از ابتدای فصل اتفاقات عجیب و غریبی افتاده که شوکه‌کننده است. ۲ روز قبل دیدار تراکتور و مس با تماشاگر برگزار شد. امشب هم قرار است استقلال در حضور تماشاگرانش به مصاف پیکان برود اما دیدار هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر بود! بین میزبانی یا میهمانی پرسپولیس در این مسابقه از لحاظ من تفاوتی نیست. نمی‌خواهم داوری را زیر سوال ببرم اما نمی‌توان این همه داستان را در وضعیت یک تیم بی‌تاثیر دانست زیرا همه مسائل به ضرر پرسپولیس رقم خورده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: صحبت‌های درویش بی‌ربط نیست و من هم قبول دارم از بیرون تصمیماتی گرفته می‌شود که اتفاقات داخل زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همه می خواهند به نوعی به پرسپولیس ضربه بزنند. تیم هوادار هم باید در ورزشگاه خودش از تماشاگر استفاده می‌کرد. تناقض‌های شبهه برانگیزی وجود دارد. امسال فدراسیون و همه جا علیه پرسپولیس بودند تا این تیم را به شکلی زمین بزنند و تاکنون هم به هدف‌شان رسیده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت سهراب انتظاری پرسپولیس لیگ برتر رضا درویش یحیی گل محمدی حمید مطهری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال

علی ابراهیمیان در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل استقلال اظهار کرد: می‌دانستیم استقلال تماشاگر پسند بازی نمی‌کند و نتیجه‌گراست. برداشت من این است که تراکتور هم مثل استقلال بازی کرد. نیمه اول، فوتبال ندیدیم و جنگ بود و هر ۲ تیم بازی را می خواباندند. تا دقیقه ۷۵ نیمه دوم هم همان شرایط وجود داشت و استقلال کم و بیش حمله می کرد.

وی ادامه داد: بلانکو خیلی خطرناک است و خط حمله استقلال، دفاع تراکتور را اذیت کرد. بعد از تعویض‌ها وضعیت تراکتور بهتر شد و ۳-۲ بار حمله کرد. چند موقعیت به دلیل عدم تمرکز امیرحسین حسین زاده از دست رفت و شاید اگر بازیکن دیگری بود، گل می‌زد. در بازی‌های بزرگ نیم موقعیت‌ها را باید گل کرد و این بازی از آن دسته بازی ها بود که با یک اشتباه تیم تنبیه می‌شد.

او ادامه داد: خط دفاع تراکتور در این بازی خوب کار کرد. استقلال اشتباه کرد اما تراکتور نتوانست استفاده ‌کند. استقلال صدرنشین بود و تراکتور هم برای سهمیه می‌جنگید اما استرس بازی نگذاشت تراکتور راحت بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند.

ابراهیمیان درباره ماندگاری حمید مطهری روی نیمکت تراکتور گفت: چون ۶-۵ بازی باقی مانده بود هر مربی قبول نمی‌کند که مسئولیت تراکتور را بر عهده بگیرد. تراکتور لیگ را از دست داده و تمرکزش روی جام حذفی است. سیاست باشگاه را نمی‌دانم، گل محمدی را مطرح کردند ولی فکر نکنم به این زودی گل محمدی بیاید و فکر می‌کنم با مطهری ادامه دهند.

کاپیتان پیشین تراکتور گفت: ظاهرا بازیکنان مطهری را دوست دارند و اگر بتواند رختکن را مدیریت کند، می‌تواند در این ۵ بازی با حمایت هواداران موفق شود.او استقلال را خوب آنالیز کرده بود و جلوی توپ های بلند و ایستگاهی‌های این تیم را گرفته بود. دقیقه ۸۰-۷۰ به بعد عملکرد تراکتور بهتر شد.

او بیان کرد: مطهری شناخت خوبی نداشت و ترکیب خوبی قرار نداد که البته رفته رفته با بیشتر شدن شناختش نسبت به تیم، می‌تواند این بازی ها را رد کند ولی فکر نکنم گل محمدی به این زودی بیاید.

ابراهیمیان مطرح کرد: کل فوتبالم را مدیون هوادارن تراکتور هستم. ظاهرا بازیکنان تراکتور نمی‌دانستند در چه تیمی بازی می‌کنند و با فوت تلخ هوادار تراکتور به این موضوع پی بردند. عدم کسب نتیجه در ۴-۳ بازی اخیر باعث دل شکستگی هواداران شده است. این تیم متعلق به هواداران است و فکر کنم در صورت اینکه تراکتور در جام حذفی قهرمان شود هواداران با تیم آشتی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند