Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس در دیدار با سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در ایام نوروز امسال پس از وقفه‌ای حدودا دو ساله مجموعه گردشگری روز‌های پر کاری داشت و انصافاً برنامه‌ها هم به خوبی انجام شد که جای تقدیر و تشکر از همکاران حوزه میراث فرهنگی و همه همکاران دستگاه‌های خدمت رسان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرهادی، ظرفیت‌های زیادی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان وجود دارد که مجموعه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی نگاه ویژه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های استان دارد.

او بر همکاری بیشتر معاونت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تاکید کرد.

فرهادی گفت: در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری ضرورت دارد با تخصیص اعتبار و یارانه به تولید کنندگان حوزه صنایع دستی و جهت حضور در نمایشگاه و معرفی توانمندی‌های خود، فرصت مناسب را جهت حضور صنعتگران برتر ملی و استانی این بخش در نمایشگاه فراهم کرد و از این طریق به حفظ و احیای این صنعت ملی کمک کرد.

مشاور استاندار فارس گفت: فرصت سازی برای تمام حوزه‌های فعال تولیدی و صنعتی از جمله گردشگری و میراث فرهنگی با رویکرد ملی و اولویت استانی از اهداف اساسی نمایشگاه‌های بین المللی است که چشم انداز آن در قالب دیپلماسی اقتصادی تجلی می‌یابد.

فرهادی گفت: با توجه به اینکه از سراسر کشور و بعضا کشور‌های دیگر در نمایشگاه‌های بین المللی فارس حضور پیدا می‌کنند، معرفی ظرفیت‌های گردشگری در نمایشگاه‌ها می‌تواند رونق گردشگری و خدمات وابسته را در پی داشته باشد.

او گفت: در این خصوص پیشنهاد ما این است در نمایشگاه‌های مرتبط کارشناسان گردشگری و میراث فرهنگی ضمن حضور در نمایشگاه ها، با تولید محتوا فاخر و پخش آن در ایام برپایی نمایشگاه آثار گردشگری و ظرفیت‌های استان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: برای حضور کارشناسان در نمایشگاه ها، شرکت نمایشگاه‌ها با قرار دادن فضایی رایگان برای حضور آن‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس توسعه گردشگری شرکت نمایشگاه های بین المللی شرکت نمایشگاه ها نمایشگاه ها میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو

 وحیده رخشانی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه علاوه بر موارد صادراتی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز معرفی و در معرض نمایش قرار دارد که غرفه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در سالن ۲۵ پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است. 

وی افزود: در این نمایشگاه ۲ تعاونی صنایع‌دستی "دوچ بلوچ" از زاهدان و تعاونی "دست هنر مکران" از چابهار هم حضور پیدا کرده‌اند و گروه هنری "اسپیدژ" برای اولین بار سوزن‌دوزی بر روی چوب را ارائه میدهد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است. در این نمایشگاه پرچم‌های خامه‌دوزی سیستان به بازدید کنندگان هدیه داده می‌شود که طرفداران زیادی دارد. 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود