Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز سه شنبه با بیان این خبر، اظهار داشت: هر یک از این بسته ها شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای، قند است که بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته های معیشتی پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که در قالب پویش هلال رحمت و با کمک خیران و داوطلبان جمع آوری، بسته بندی و توزیع شده است، در ادامه افزود: از ظرفیت خانه های هلال و همراهی داوطلبان در خصوص جذب منابع، کمک های نقدی و غیرنقدی در شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت در سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست، در ادامه گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج یا کرونایی و خانواده‌های معسر آنها تشکیل می‌دهد.

آصفی افزود: پویش "هلال رحمت" با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی شعبات و اهتمام و همراهی خانه های هلال و با همکاری خیران حقیقی و حقوقی، سمن ها، موسسات خیریه و بنگاه‌های اقتصادی تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از همه خیران و نیکوکاران عزیز و همراهی خانه های هلال در اقصی نقاط استان که برای این پویش فعالیت کردند و توانستند در تامین نیازمندی های گروه های هدف، هلال احمر را همراهی کنند، عنوان کرد: مهمترین سرمایه جامعه کمک‌ به هم نوع است که اگر هوشمندانه عمل کنیم و تحلیل دقیق از وضع موجود داشته باشیم، با وجود این سرمایه اجتماعی از تمامی تهدیدات عبور خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار داشت: خیران و مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۶۰۳۶۴۵۷۲ بانک ملت به نام خیران جمعیت هلال احمر استان قزوین واریز کنند و در این پویش یار و همراه اقشار آسیب پذیر جامعه باشند.

برچسب‌ها استان قزوین بسته معیشتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین بسته معیشتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استان قزوین بسته معیشتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال رحمت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد