Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@20:56:38 GMT

پارتیشن دو جداره شیشه ای

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۰۷۳

پارتیشن دو جداره شیشه ای

پارتیشن های دو جداره شیشه ای با آنکه بیشترین قیمت را در بین انواع پارتیشن های اداری دارند ، به دلیل مزایای فراوانشان ، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند.

پارتیشن دوجداره شیشه ای از نظر فنی و کاربردی برای تفکیک انواع فضاهای اداری ، تجاری ، ورزشی ، درمانی و حتی مسکونی مناسبترین ، گزینه است. تنها عیبش این است که هزینه اش از سایر پارتیشن ها بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کمک این پارتیشن هم فضاهای بزرگ را می توان به خوبی تفکیک کرد ، هم فضاهای کوچک را. با امکانات منحصر به فردی که پارتیشن دوجداره شیشه ای دارد ، هیچ گونه نگرانی بابت حریم خصوصی افراد در محیط های کاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که مایل به دریافت مشاوره رایگان تلفنی در خصوص پارتیشن های دوجداره شیشه ای و استعلام قیمت برای خرید آن هستید ، به وبسایت نوین پارتیشن مراجعه و با کارشناسان واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ویژگی ها و مزایای پارتیشن دوجداره شیشه ای

هم برای فضاهای بزرگ و هم برای فضاهای کوچک مناسب است.

پارتیشن دوجداره شیشه ای بی تردید برای تفکیک فضاهای بزرگ کاملا مناسب است و در چنین فضاهایی جلوه خاصی پیدا می کند. اما مزیت مهمش این است که بر خلاف برخی از انواع پارتیشن اداری ، برای فضاهای کوچک هم  بسیار مناسب است. در فضاهای کوچک ، استفاده از این نوع پارتیشن ، علاوه بر اینکه سبب ایجاد فضای تفکیک شده ، زیبا و بسیار مدرن می شود ، باعث می شود که فضا حتی بزرگتر از آنچه هست به نظر بیاید.

عایق بسیار خوبی است.

این پارتیشن ها همانطور که از اسمشان پیداست از دو جداره شیشه ای ساخته و توسط قاب یا فریم آلومینیومی مهار می شوند. این دو جداره کاملا موازی بوده و در فاصله چند سانتی متری از هم قرار دارند. این ترکیب دو جداره ، مزیتهای بسیار مهمی ایجاد می کند. یکی اینکه این نوع پارتیشن را به عایق بسیار خوبی در برابر صدا و همچنین گرما و سرما تبدیل می کند. عایق صدا بودن پارتیشن ها ، معمولا برای اتاق مدیریت یا اتاق جلسات یا فضاهایی که سکوت ، لازمه کار در آنهاست ، بسیار حایز اهمیت است.

حریم خصوصی را به خوبی حفظ می کند.

یکی از نگرانی های افراد در فضاهای تفکیک شده ، حفظ حریم خصوصی شان است. متاسفانه تصور نادرستی در باره پارتیشن های شیشه ای وجود دارد که با این پارتیشن ها حریم خصوصی افراد از بین می رود. در پارتیشن دوجداره شیشه ای ، این نگرانی به دو طریق قابل رفع است. اول اینکه  در فضای خالی بین دو جداره شیشه ای ، می شود پرده کرکره ای نصب کرد. البته نصب پرده از امکانات کاملا اختیاری است و به سلیقه و خواست مشتریان گرامی بستگی دارد. دومین راه هم این است که از شیشه های مات یا طرح دارد استفاده شود. به روش سند بلاست ، هر نوع طرحی را می توان روی شیشه حک کرد. این طرح می تواند بسیار ساده باشد ، مثل نوارهای باریک یا پهن روی شیشه و می توان طرح پیچیده ای باشد مانند لوگوی شرکت یا شعار و متن. به هر حال به این روش هم می توان محیط کار را به فضای شیک تری تبدیل کرد و هم مانع دید فضاهای پشت شیشه شد.

استحکام بسیار بالایی دارد.

شیشه ها را در این نوع پارتیشن ، سکوریت می کنند تا استحکام شان بالا برود. معمولا این شیشه ها تا 8 برابر شیشه های معمولی استحکام دارند و احتمال شکسته شدن شان نزدیک به صفر است. اما اگر به هر دلیلی بشکنند ، به تکه های ریزی تبدیل می شوند که ایمن هستند. به علاوه ، مهار کردن دو لایه شیشه سکوریت در فریم آلومینیومی ، استحکام کل دیواره را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

محدودیت کاربری ندارد.

از پارتیشن دوجداره شیشه ای برای همه انواع کاربری ها می شود استفاده کرد: کاربری های اداری و تجاری ، فضاهای آموزشی ، بهداشتی و درمانی ، سالن های زیبایی ، سالن های ورزشی ، محیطهای مسکونی ، سالن های پذیرایی ، اقامت گاه ها و همه مکان هایی که به تفکیک فضا نیاز دارند. از این پارتیشن به دلیل ضد آب بودن حتی می توان به عنوان دیواره حمام در داخل اتاق خواب یا در سوییت های مسکونی  و هتل ها نیز استفاده کرد.

بسیار سریع آماده و نصب می شود.

زمان آماده سازی و نصب پارتیشن دوجداره شیشه ای بسیار پایین است. طبعا این مزیت بسیار مهمی است هم برای شرکت هایی که قصد دارند کارشان را در مکان جدیدی آغاز کنند و هم برای سازمان هایی که قصد دارند فضای فعلی خود را تفکیک کنند. چنین شرکت ها یا سازمان هایی لازم نیست زمان زیادی را صرف تفکیک و آماده سازی فضاهای داخلی کنند.

معایب پارتیشن دوجداره شیشه ای

در واقع باید گفت که با توجه به همه انواع پارتیشن اداری موجود در بازار ، پارتیشن دوجداره شیشه ای فقط یک عیب دارد ، آن هم اینکه هزینه تمام شده اش از سایر پارتیشن ها بالاتر است. با این حال مزایایش در حدی است که مشتریان پر و پا قرص خود را دارد و بسیاری از مشتریان در جلسه مشاوره و انتخاب نوع پارتیشن ، به سادگی و بدون هیچ تردیدی سایر پارتیشن ها را از لیست انتخابهایشان حذف و صرفا پارتیشن دوجداره شیشه ای را انتخاب می کنند.

اگر شما هم قصد خرید پارتیشن دارید ، لطفا برای کسب اطلاع بیشتر به وبسایت نوین پارتیشن مراجعه فرمایید. کارشناسان ما در این مجموعه آماده ارایه مشاوره رایگان تلفنی به شما عزیزان خواهند بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فضاهای کوچک نوع پارتیشن پارتیشن ها حریم خصوصی شیشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود