Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:37:20 GMT

خبر مرگ خودخواسته «آلن دلون» جعلی بود/ پسرش تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۵۰۸

خبر مرگ خودخواسته «آلن دلون» جعلی بود/ پسرش تهدید کرد

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، آلن فابیان، فرزند آلن دلون، دیروز (دوشنبه، ۱۵ فروردین) سرانجام سکوتش را شکست و با خشم تمام شایعاتی را که در هفته‌های گذشته درباره تصمیم پدرش به توسل به اتانازی (مرگ خودخواسته) در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد.

وی در یک رشته استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: معمولا این کار را نمی‌کنم اما این مساله دارد از کنترل خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از دو هفته است که در به اصطلاح مجله‌ها و در کامنت‌هایم می‌خوانم که پدرم قصد دارد با اتانازی به زندگی خود پایان دهد. این حقیقت ندارد.

در ادامه این استوری‌ها آمده است: شما خبرنگاران واقعا باید از خودتان خجالت بکشید. اسم این را می‌گذارید روزنامه‌نگاری؟ نه خیر! این انتشار اخبار جعلی است.

وی در ادامه با به اشتراک گذاشتن اسکرین شاتی از عناوین چند روزنامه فرانسوی در این باره نوشت: بین این که « پسرم اگر زمانی در کما و به دستگاه وصل بودم، می‌خواهم دستگاه را ازم جدا کنید» تا این که آلن دلون خواستار مرگ خودخواسته بوده و با خانواده‌اش خداحافظی کرده است، زمین تا آسمان تفاوت است. اتفاقا یک بار چنین اتفاقی افتاد اما ما تصمیم گرفتیم دستگاه را از او جدا نکنیم.

پسر آلن دلون در پایان تهدید کرد که اگر انتشار این اخبار ادامه پیدا کند، کار را به دادگاه خواهد کشاند.  

رسانه آلمانی آر تی ال چندی پیش گزارش داد، دلون ۸۶ ساله قصد دارد با اتانازی از رنج بیماری فرار کند. اسطوره سینمای فرانسه و یکی از خوش سیماترین بازیگران مرد تاریخ سینما در سال ۲۰۱۹ دوبار سکته کرد و از آن زمان تاکنون در بستر بیماری افتاده است. 

دلون که حرفه بازیگری را از دهه ۱۹۵۰ آغاز کرده، بازی در بیش از یک صد فیلم از جمله داستان ما (۱۹۸۴، رابرت آورانچ) و آستریکس در بازی های المپیک (۲۰۰۸،ژولیوس سزار) را در کارنامه دارد. جایزه سزار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، خرس طلایی افتخاری جشنواره بین المللی فیلم برلین و نخل طلای افتخاری جشنواره کن از جمله افتخارات این هنرپیشه معروف هستند. وی همچنین در سال ۱۹۹۱ نشان لژیون افتخار فرانسه را دریافت کرد.

برچسب‌ها بازیگر سینما آلن دلون سینمای جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازیگر سینما آلن دلون سینمای جهان بازیگر سینما آلن دلون سینمای جهان آلن دلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش

به تازگی عکس‌های جدیدی از حامد آهنگی، کمدین معروف، در جشن تولد پسرش مورد توجه مخاطبان فضای مجازی قرار گرفت. 

دیگر خبرها

  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان