Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب عبدی روز سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان افزود: متاسفانه از بین ۸۴ روستای شهرستان تنها در پنج روستا خانه ورزش وجود دارد.

وی همچنین از راه‌اندازی مجمع خیران ورزشی شهرستان را یادآوری کرد و گفت: شورای ورزش نیز از اواخر سال گذشته آغاز به کار کرد و باید این موضوع را هم در نظر گرفت که اداره ورزش و جوانان به تنهایی مسئولیت این بخش را بر دوش ندارد و در این حوزه دهها اداره و سازمان دولتی باید پای کار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان ملکان نداشتن منبع اعتباری جهت خرید چمن مصنوعی را عامل اصلی نیمه‌کاره ماندن استادیوم فوتبال این شهرستان ذکر کرد و افزود: متاسفانه به علت بلاتکلیف ماندن تنها استادیوم فوتبال، فعالیت تیم‌های این شهرستان تعطیل شده و مسابقات و تمرین‌های فوتبال در زمین‌های خاکی روستاها برگزار می‌شود.

وی هیئت ورزشی کوهنوردی را از فعال‌ترین هیات‌های شهرستان ملکان دانست و افزود: در حال حاضر بالغ بر ۷۰۰ کوهنورد عضو هشت گروه کوهنوردی مجوزدار در این شهرستان فعال هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رفع پویایی بیشتر ورزش از روسای هیات‌های ورزشی خواسته است تا برنامه‌های خود را به طور مستمر به اداره ورزش و جوانان ارائه دهند، خاطرنشان کرد: مدیران بدون برنامه در سال جاری از سمت خود برکنار می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملکان نبود درآمد پایدار را یکی از مشکلات ورزش این شهرستان دانست و بیان کرد: برنامه‌هایی جهت ایجاد درآمد پایدار با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ملکان در سال جدید تدوین شده است.

وی با بیان اینکه اجاره‌بهای ۶ سالن ورزشی و یک استخر تنها منابع درآمدی اداره ورزش و جوانان ملکان محسوب می‌شود، بیان کرد: تعدادی از سالن‌ها شرایط واگذاری ندارد و از سوی دیگر نیز حدود ۱۴۰ میلیون تومان بدهی داریم و برای ساماندهی سالن‌های ورزشی و توسعه ورزش نیز به حدود یک میلیارد تومان بودجه نیازمند دارد.

«عبدی» برگزاری دوره‌های ورزشی برای داوران و مربیان رشته‌های ورزشی و همچنین دوره‌های دانش‌افزایی به خصوص در رشته‌های والیبال، فوتبال و آمادگی جسمانی را از دیگر برنامه‌های این اداره در سال جاری ذکر کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ملکان مهد ورزش و یکی از شهرستان‌های مطرح ورزش آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود، گفت: در حال حاضر یکهزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان وجود دارد؛ ضمن اینکه به خاطر بیماری کرونا و حمایت ضعیف دستگاه‌های دولتی، ورزش شهرستان طی ماه‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی افت داشته و نیازمند حمایت مردم و مسئولان است.

برچسب‌ها ملکان وزارت ورزش و جوانان مراغه توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکان وزارت ورزش و جوانان مراغه ملکان وزارت ورزش و جوانان مراغه توسعه روستایی اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد