Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی مدعی است که بسیاری از کشورهای عربی با این رژیم روابط محرمانه دارند.

به گزارش قدس آنلاین، «عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم روابط محرمانه با بسیاری از کشورهای عربی دارد، گفت که اما ترجیح ما این است که این روابط محرمانه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که این در حال حاضر این کشورهای عربی خواهان آن هستند که روابط آن‌ها با اسرائیل همانند عادی‌سازی روابط با امارات، بحرین، سودان و مغرب، علنی نشود.

بنا بر گزارش شبکه صهیونیستی "i۲۴news" عیساوی همچنین توافقات عادی‌سازی روابط با کشورهای مذکور با نام «توافقنامه‌های آبراهام» را دستآوردی بزرگ توصیف کرد.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، اظهارات این وزیر صهیونیست در حالی است که ائتلاف امنیتی بین‌المللی اخیرا در دبی نشستی را در سطح وزرا برگزار کرد که یازده کشور اعم از امارات، مغرب، بحرین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سنگال، سنگاپور، اسلواکی، هلند و رژیم صهیونیستی در آن شرکت داشتند.

ائتلاف مذکور در این نشست تقویت تلاش‌های مربوط به مقابله با جرایم سازماندهی شده و فرا مرز ملی و مبارزه با افراطی‌گری در تمامی اشکال آن را بررسی کرد.

امارات، بحرین، سودان و مغرب اواخر ۲۰۲۰ توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند و به دنبال آن روابط این کشورها با تل‌آویو، توسعه پیدا کرد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل کشورهای عربی رژیم صهیونیستی روابط محرمانه کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • بالانسر ایران و اسرائیل