Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان ساعتی پیش چندین طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) با ضربات چاقوی فردی که هویت آن در دست بررسی است مورد حمله قرار گرفتند.

در اطلاعیه آستان قدس رضوی آمده است: با هوشیاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستان قدس رضوی ضمن محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام و روحانیت معزز، موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد و گزارش آن را متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند.

فرماندار مشهد: موضوع در دست بررسی است

محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد نیز به خبرگزاری فارس گفت: این موضوع در دست بررسی است و پس از روشن شدن نتیجه، اطلاع رسانی در مورد آن صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا درباره این حادثه نوشته است: این ۳ طلبه از طلاب جهادی و مخلصی بودند که سالها برای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد خدمت می کردند و امروز در راه جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد برای هماهنگی فعالیتهای ماه رمضان بودند.

به گفته شاهدان عینی یکی از طلاب با نام حجت‌الاسلام محمد اصلانی با زبان روزه در صحن جامع به شهادت رسید و دو نفر دیگر در بیمارستان هستند.

در حال تکمیل...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منابع: تسنیم و فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمله چاقو کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند