Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@09:41:17 GMT

گونزالو هیگواین در پایان سال 2022 بازنشسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۹۰۷۴

گونزالو هیگواین، مهاجم پیشین رئال مادرید، ناپولی و یوونتوس به زودی از فوتبال خداحافظی می‌کند

گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی باشگاه اینتر میامی آمریکا در 35 سالگی کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد.

طرفداری | قرارداد گونزالو هیگواین، مهاجم 34 ساله آرژانتینی با اینتر میامی در پایان سال 2022 و فصل جاری MLS به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین سال قرارداد هیگواین با این باشگاه آمریکایی، شایعاتی در خصوص بازگشت او به فوتبال آرژانتین مطرح شد اما خورخه، پدر گونزالو هیگواین در مصاحبه با TNTSport، درباره‌ی آینده پسرش شفاف‌سازی کرد:

گونزالو به آرژانتین بازنخواهد گشت. او به من گفته در پایان سال 2022 از فوتبال خداحافظی می‌کند. دوست دارم گونزالو پس از بازنشستگی، هم‌چنان مرتبط با فوتبال بماند. او پسری است که چیزهای زیادی می‌داند، جاهای زیادی بازی کرده و همه چیز برای موفقیت در فوتبال را دارد. ناراحت می‌شوم اگر پسرم در فوتبال نماند. 

گونزالو هیگواین در باشگاه‌های ریورپلاته، رئال مادرید، ناپولی، یوونتوس، میلان و چلسی بازی کرده و در 75 بازی برای تیم ملی آرژانتین توانست 31 گل به ثمر برساند. هیگواین همراه با تیم ملی آرژانتین، یک بار نایب‌قهرمان جام‌جهانی و دو بار نایب‌قهرمان کوپا آمریکا شد.  

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس کم کاری فدراسیون فوتبال؛ لیگ نخبگان بدون حضور ایرانی ها؟ توصیه رونی به منچستریونایتد: پوچتینو را استخدام کنید و بگذارید پوگبا جدا شود افشین پیروانی: هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم! بارسلونا توانایی جذب صلاح را ندارد؛ هالند اولویت اول، لواندوفسکی گزینه جایگزین

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گونزالو هیگواین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر