Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در خصوص چرایی حادثه، هویت مقتول و دستگیرشدگان با تکمیل شدن اطلاعات متعاقبا اعلام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، براساس اعلام بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حال دو مصدوم حادثه حرم رضوی پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شرایط و وضعیت جسمی دو مصدوم حادثه حرم مطهر رضوی پایدار است.

فرماندار مشهدمقدس: ضارب حادثه حرم رضوی تحت تاثیر القائات تکفیری بود/ با عوامل حادثه قطعا برخورد خواهیم کردفرزند حجت‌الاسلام اصلانی: پدرم فدایی رهبر انقلاب بود/ فعالیت ایشان در حاشیه شهر زبانزد استاطلاعات سپاه بازجویی‌های تخصصی از متهم حادثه حرم رضوی را آغاز کرد/ رسانه‌ها از ‌گمانه‌زنی ‌پرهیز کنند

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در خصوص چرایی حادثه، هویت مقتول و دستگیرشدگان با تکمیل شدن اطلاعات متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویژه قتل عمد حادثه حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مهر به نقل از بی بی سی نوشت: رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند