Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه امروز در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان انگوت اظهار کرد: آبگیری سد عمارت، اجرای خط انتقال سدتازه‌کند و اجرای تصفیه خانه از جمله نیازهای این شهرستان است که باید دستگاه‌های مرتبط برای تامین منابع تلاش کنند.

وی بر شناسایی ظرفیت‌های عمده و خاص کشاورزی و باغداری شهرستان انگوت تاکید کرد و افزود: با شناسایی این محصولات با ارزش می‌توان در قالب برنامه توسعه شهرستان، برای ایجاد مزارع و باغات دارای محصولات باارزش برنامه‌ریزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تصریح کرد: ایجاد باغات و افزایش تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان از جمله برنامه‌های پیشرفت بوده و پیگیری می‌شود.

عاملی با اشاره به تدوین برنامه پیشرفت شهرستان‌های استان بیان کرد: هدف از برگزاری جلسات پیگیری اجرای این برنامه در شهرستان‌ها، رفع موانع احتمالی برای عملیاتی شدن است و با توجه به نیاز شهرستان انگوت برای مساعدت بیشتر در خصوص راه اندازی نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی پیگیری این مهم ضروری می‌باشد.

وی اجرای راه، تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده نهضت ملی مسکن و تجهیز ساختمان‌های اداری را از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان انگوت استاندار اردبیل سد عمارت سیدحامد عاملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز کدخدا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در این شهرستان اظهار کرد: سازه‌های آبخیزداری شهرستان درمیان بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر (۱۴، ۱۵ اردیبهشت) در این شهرستان آبگیری بسیار خوبی پیدا کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درمیان ادامه داد: این سازه‌ها با حجم بیش از ۸۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شد.

کدخدا ادامه داد: هدف از احداث سازه‌های آبخیزداری کنترل فرسایش و رسوب، حفظ منابع آب و خاک، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی، جلوگیری از خطر سیل‌گیری مناطق پایین دست و آبدهی قنوات همراه با توسعه بخش کشاورزی است.

وی یادآور شد: همچنین هدف دیگر از احداث سازه‌های آبخیز داری به تأخیر انداختن سرعت روان آب حاصل از سیلاب است که در این زمینه نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

کد خبر 6097808

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود