Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه‌شنبه «یورش استعمارگرانه نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل به کرانه باختری اشغالی» را محکوم کرد.

این نهاد فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای، اظهارات بنت مبنی بر تداوم ساخت‌وساز در شهرکهای صهیونیستی کرانه باختری را محکوم و تأکید کرد که این مقام صهیونیست به اینکه شهرکسازی متوقف نمی‌شود، افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری وفا گزارش داد، اظهارات بنت، بیانگر تداوم تجاوز رسمی رژیم صهیونیستی به ملت و سرزمین فلسطین و اعتراف آشکار به این مسئله است که دولت کنونی صهیونیست، دولت «شهرکسازی و شهرک‌نشینان» است.

در این بیانیه تأکید شد، این اظهارات بار دیگر ثابت کرد که مسئولان این رژیم تا چه اندازه در درگیریهای اخیر دست دارند؛ چه در خصوص فرآیند اسرائیلی کردن و یهودی‌سازی قدس و مناطق آن یا گسترش و تعمیق شهرکسازی.

وزارت خارجه فلسطین در پایان خاطر نشان کرد، مایه تمسخر است که حکام صهیونیست، از هر فرصتی برای اشک ریختن بر فجایع بین‌المللی استفاده می‌کنند، ولی جنایات خود و پیشینیان خود علیه مردم فلسطین را فراموش می‌کنند.

ژیم صهیونیستی با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سه هزار نیروی خود را در بیت المقدس مستقر کرده است. این نیروها طی شب‌های گذشته با حمله به اجتماع فلسطینی‌ها بخصوص در منطقه تاریخی باب العامود که دروازه مسجد الاقصی محسوب می‌شود، شماری را زخمی یا بازداشت کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته که تصمیم دارد فردا چهارشنبه از مسجدالأقصی بازدید کند.

یکشنبه شب نیز یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده نیروهای اشغالگر این رژیم از منطقه باب العامود در قدس اشغالی بازدید کرد. ورود غیرقانونی این وزیر صهیونیست به باب العامود در راستای تلاش تل‌آویو برای گسترش یهودی‌سازی شهر قدس صورت گرفت.

حملات رمضان سال گذشته نظامیان صهیونیست به منطقه باب العامود و مسجد الاقصی نبرد سیف القدس میان مقاومت در غزه با رژیم صهیونیستی را رقم زد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ملت فلسطین رام الله رژیم صهیونیستی باب العامود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد