Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاویر تباس نتایج اروپایی را ملاک قضاوت سطح لیگ‌های داخلی نمی‌داند

تباس شانسی برای انتقال ارلینگ هالند به بارسلونا در تابستان پیش رو قائل نمی‌شود.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس سازمان لالیگا، امروز مصاحبه مفصلی با رادیو مارکا داشت. صحبت‌های تباس به مسائل مختلفی مربوط می‌شد که بخش‌های مهم آن راجع به پروژه سوپرلیگ، آینده کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند، شرایط تیم‌های اسپانیایی در اروپا و جذابیت فوتبال برای جوانان بود:

۱۸۰ دقیقه رقابت رفت و برگشتی در دور حذفی نشان دهنده سطح لیگ‌های مختلف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت تیم‌های لالیگایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا به اندازه نمایندگان لیگ برتر انگلیس است. 

 برگزاری بازی‌های لالیگا در روز دوشنبه؟

برخی خبرنگاران و رسانه‌های اسپانیایی فکر می‌کنند که اگر این برنامه را یک ایده شکست‌خورده نشان بدهند، باهوش‌تر هستند. ما به این مسائل و نظرات افراد بی‌اطلاع توجهی نداریم و بر اساس آمار و شواهد کارمان را انجام می‌دهیم. شاید دچار اشتباه شویم اما قبل از هر تصمیمی در مورد آن مطالعه می‌کنیم.

 در حال حاضر آمارهایی در اختیار داریم که ده سال قبل نداشتیم. گفتن این که فوتبال برای جوانان سرگرم‌کننده نیست شما را جذاب نشان می‌دهد. طبق آمار، این درست نیست که نسل جوان کمتر از قبل ما را دنبال می‌کنند. این بهانه خوبی برای تشکیل سوپرلیگ نیست.

رابطه من با فلورنتینو پرز؟

مشکل شخصی بین من و فلورنتینو وجود ندارد. ما فقط درک متفاوتی در خصوص فوتبال داریم. من ساختار فعلی فوتبال اروپا با لیگ‌های کشوری را یک موفقیت می‌دانم که باید ادامه داشته باشد. پروژه سوپرلیگ راه حل مناسبی نیست. ما با طرز فکر او موافق نیستیم.

 ورود بارسلونا به پروژه CVC؟

نمی‌دانم. قضیه به بارسلونا مربوط می‌شود. امیدوارم به پروژه ملحق شوند. مطالعات اخیر آن‌ها صحیح هستند و در آگوست قبلی دچار سوتفاهم شده بودند. پروژه مشابهی توسط باشگاه‌های فرانسوی ایجاد شد و در سایر رشته‌های ورزشی هم اتفاق افتاده است. امیدواریم بارسلونا به CVC اضافه شود.

ام باپه و هالند؟

فکر نمی‌کنم حضور ام باپه در پاری سن ژرمن ادامه داشته باشد. او احتمالا به رئال مادرید می‌پیوندد.

انتقال هالند به بارسلونا با توجه به محدودیت ساختار حقوقی آن‌ها ممکن نیست. 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس کم کاری فدراسیون فوتبال؛ لیگ نخبگان بدون حضور ایرانی ها؟ توصیه رونی به منچستریونایتد: پوچتینو را استخدام کنید و بگذارید پوگبا جدا شود افشین پیروانی: هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم! بارسلونا توانایی جذب صلاح را ندارد؛ هالند اولویت اول، لواندوفسکی گزینه جایگزین

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | بارسلونا میزبان والنسیا است.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا پس شکست مقابل رئال مادرید، دیگر شانسی برای فتح مجدد جام ندارد و حال تنها یک هدف مهم برای تیم ژاوی باقی مانده‌است: نایب‌قهرمانی و حضور در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که (با یک بازی کمتر از ژیرونا) در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته، از والنسیایی میزبانی می‌کند که در جایگاه هشتم حضور دارد‌. 

تقابل فردای بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس (مونتجوییک) با قضاوت روبرتو دی بورگس آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا (۱-۳-۲-۴): مامارداشویلی | فولکوئر، موسکوئرا، اوزکاجار، وازکز | په‌په‌لو، گوارا | پرز، آلمیدا، لوپز | دورو 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم