Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هیئات مذهبی استان فارس به مناسبت ماه مبارک رمضان، بیانیه‌ای به این شرح ارائه کرد:

«شَهرُ رَمضان ألَذی أنزَل فیهِ القُرآن هُدَی لِلنّاسِ وَ بَیِّناتِ مِنَ الهُدی وَ الفُرقان»

نسیم رحمت الهی بار دیگر شروع به وزیدن گرفته است تا غبار از دل بندگان بزداید و آن‌ها را ملکوتی کند. ماه مبارک رمضان، ماه عبودیت و ماه بندگی مخلوق به درگاه خالق فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، ماه رحمت، برکت و آمرزش به استحضار می‌رساند در ایام ماه مبارک رمضان توجه به چند نکته ضروری است:

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری اجرای مفاد مصوبات ستاد ملی کرونا که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌گردد و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، سرلوحه برگزاری مراسم و جلسات حضوری قرار گیرد.

رزمایش مواسات و جهاد همدلی ادامه یابد و طرح تهیه بسته‌های معیشتی و دلجویی و کمک به خانواده‌های نیازمند، حمایت از ایتام و سرکشی به یتیم‌خانه‌ها در دستور کار هیئات مذهبی قرار گیرد.

راه‌اندازی محافل قرآنی خانگی در کنار طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و برگزاری مسابقات قرآنی و ارائه پیشنهاد ختم قرآن و هدیه ثواب تلاوت قرآن به شهدا.

شرکت در پویش همگانی طرح «افطاری ساده» و توزیع بسته‌های افطاری در سطح معابر عمومی در محلات و مساجد به صورت بیرون‌بری.

اجرای طرح توزیع نان صلواتی در مناطق محروم در نیمه رمضان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی (ع).

برگزاری مراسم مناجات‌خوانی و شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ترجیحاً در فضای دارای تهویه مطبوع یا روباز.

گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، علمای گرانقدر و شهدا مخصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین بزرگان هیئات و شهدای عرصه سلامت و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا که ماه رمضان امسال را درک نکردند و همچنین دعا برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و از بین رفتن این بیماری منحوس و سربلندی و آزادی کامل خطوط مقاومت نیز فراموش نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان تداوم رزمایش مواسات شورای هیات مذهبی فارس ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی