Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود.

صادق خلیلیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری خوزستان و دادستان مرکز استان که امروز (۱۶ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: با توجه به نقش خوزستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این استان دارای جایگاه ویژه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز خوزستان دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تامین‌کننده ۴۰ درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مشکلات خوزستان در سال‌های گذشته افزود: از بدو آغاز به کار، این دولت انقلابی اقدامات خوبی در خوزستان سازمان‌دهی کرده است؛ اجرای شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب‌های سطحی و تأمین آب شرب به خصوص در حوزه طرح غدیر در شش ماه اخیر برخی از اقدامات انجام شده هستند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ضد انقلابیون در حال سوءاستفاده از مسائل شرکت هفت تپه بودند و این مساله در حال پیدا کردن ابعاد جهانی بود که با تصمیم مشترک دولت و قوه قضائیه هفت تپه نجات پیدا کرد و اکنون این شرکت در مسیر درست قرار دارد و امیدواریم در دو سه سال آینده به سودآوری برسد.

وی افزود: اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان در قالب مصوبات سفر هیات دولت، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و ۸ هزار میلیارد تومان نیز برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان از دیگر اقدامات این دولت انقلابی برای خوزستان است.

استاندار خوزستان با تاکید بر هم‌افزایی برای تحقق اهداف والای نظام مقدس اسلامی گفت: در ابعاد مختلف شاهد هم‌افزایی در خوزستان بودیم؛ با اقدامات انجام شده در موضوع منطقه پتک نزاع شش ساله به صلح منجر شد. در زمینه مبارزه با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، مبارزه با اشرار، دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از ۳ هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضایی، انتظامی و امنیتی انجام شده در خوزستان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، افزود: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان استاندار خوزستان جمع آوری ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: پارسال بیش از چهار هزار و ۷۰۰ متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند که ۷۵ درصد این افراد مرد، ۱۹ درصد زن و ۶ درصد هم کودکان کمتر از ۱۸ سال بودند.

مهدی ابراهیمی افزود: آزمایش اعتیاد بیش از هزار و ۸۹۰ متکدی، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

وی افزود: ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسوولان مربوطه صورت گرفت و در این راستا، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی افزود: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

وی ادامه داد: تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود از این رو طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی در دستور کار است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند