Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران به عشایر کشور توصیه کرد که زودتر از زمان تعیین شده، کوچ بهاره خود را آغاز نکنند.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست از سازمان امور عشایری کشور، «مهدی میزبان» در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه ملی مدیریت کوچ بهاره عشایر، افزود: در وضعیت خاص اقلیمی و تداوم خشکسالی‌ها در مناطق مختلف کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران تصریح کرد: متوسط بارندگی در کشور تا ۱۴ فرودین ماه سال جاری نسبت به بلند مدت کاهش داشته است.

میزبان اظهار داشت: با توجه به افزایش دما، عشایر در اغلب مناطق به ویژه در مناطق قشلاقی از نظر تامین آب شرب و علوفه دامی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی ادامه داد: این موضوع در انجام کوچ زودهنگام آنان به مناطق ییلاقی تأثیرگذار خواهد بود که باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران توصیه کرد: عشایر نباید زودتر از زمان تعیین شده، کوچ بهاره خود را آغاز نکنند بنابراین اطلاع رسانی وسیعی برای رعایت تقویم کوچ توسط امور عشایر استانها و شهرستان ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: هماهنگی های لازم نیز با منابع طبیعی استانها برای جلوگیری از کوچ زودتر از زمان مقرر انجام شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، جامعه عشایری ، سید جواد ساداتی نژاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی جامعه عشایری سید جواد ساداتی نژاد سازمان امور عشایر زودتر از زمان کوچ بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی