Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@12:02:05 GMT

یحیی زیر تیغ انتقادات

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۱۴۰۲

یحیی زیر تیغ انتقادات

توقف برابر هوادار اندک شانس یحیی گل محمدی برای جبران امتیازهای از دست رفته را به کلی از بین برد تا بهترین اتفاق ممکن برای آبی‌پوشان پایتخت رقم بخورد و فرهاد مجیدی و شاگردانش برای دستیابی به عنوان قهرمانی کار آسانی پیش رو داشته باشند.

از بین رفتن شانس قهرمانی و توقف دوباره برابر هوادار همانند نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، سبب شد میزان اعتراض‌ها و انتقادها به کادر فنی تشدید شود و منتقدان گل محمدی این بار با قدرت بیشتری عملکرد نامناسب او در فصل جاری را زیر سؤال ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط و افزایش انتقادها به نظر می‌رسد فضا برای ادامه فعالیت گل محمدی در کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده زیاد مهیا نباشد، هرچند رضا درویش پس از توقف تیمش برابر هوادار تأکید کرد همچنان با گل محمدی همکاری خود را ادامه خواهند داد اما بعید است این وعده درویش رنگ واقعیت به خود بگیرد، به ویژه اگر این تیم نتواند در رقابت‌های حذفی صاحب جام شود.
در این میان انتقادات تند پیشکسوتان پرسپولیس نیز حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد با قهرمانی رقیب سنتی در رقابت‌های لیگ برتر  شدت حملات افزایش یابد و گل محمدی و همکارانش به واسطه نتایج بدست آمده به شدت تحت فشار قرار گیرند.
در این بین محرومیت یحیی گل‌محمدی نیز مزید بر علت شده، به گونه ای که پیش بینی می شود اگر در بازی های بعدی نیز گل محمدی از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم شود، ممکن است تعداد توقف‌های پرسپولیس بیشتر شود تا جایگاه نایب قهرمانی این تیم نیز از سوی سایر حریفان تهدید شود، آن گاه کنترل تفکرات مخالف کار آسانی نخواهد بود.
اما پرسش مهم این است که در صورت جدایی گل محمدی چه کسی به عنوان جانشین سرمربی فعلی شهامت نشستن روی نیمکت این تیم را خواهد داشت؟ به نظر می‌آید درویش در صورت خداحافظی یحیی دو راه بیشتر پیش رو ندارد، یا بایستی به سراغ گزینه خارجی برود یا اینکه از میان چند گزینه موجود در فوتبال ایران یک نفر را به عنوان گزینه جانشینی یحیی انتخاب 
کند.
فهرست گزینه‌های داخلی درویش برای مربیگری پرسپولیس بسیار محدود است و شاید در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن گزینه‌های داخلی به تعداد انگشتان یک دست برسد، اما در خصوص مربی خارجی وی قدرت مانور بیشتری دارد، هر چند برای انجام چنین فرایندی باید ابتدا مجوز وزارت ورزش و جوانان را دریافت کند، سپس به سراغ مذاکره و عقد قرارداد با گزینه خارجی برود، بر این اساس به نظر می رسد شانس انتخاب یک مربی وطنی بیشتر از یک خارجی شناخته شده باشد.
با این تفاسیر باید دید آیا گل محمدی در 6 هفته باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر و بازی‌های حذفی می‌تواند خاطره خوش را با هواداران پرسپولیس به اشتراک بگذارد یا اینکه با تکرار نتایج هفته‌های اخیر تنش در لایه های هواداری بیشتر خواهد شد تا کار به جاهای بازیک‌تر کشیده شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود