Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@19:16:31 GMT

خلیلی: هنوز در لیگ برتر هیچ چیز تمام نشده است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۱۵۵۳

خلیلی: هنوز در لیگ برتر هیچ چیز تمام نشده است

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هنوز لیگ به پایان نرسیده و این تیم نیز باید تا پایان فصل تلاش کند.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست درباره تساوی پرسپولیس برابر هوادار در هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پرسپولیس برابر هوادار بازی را خوب شروع کرد و در همان ابتدای کار چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد اما نتوانست از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هوادار را از نقاط مختلف تحت فشار قرار داده بود اما مهاجمان در زدن ضربات آخر موق نبودند پرسپولیس به آن تیمی که هوداران انتظار دارند تفاوتی که دارد این است که تیم فعلی فرصت گلزنی ایجاد می‌کند اما بهره‌برداری لازم را نمی‌برد. همین موضوع هم تیم را از نظر روحی تحت فشار قرار داده است الان هم تیم داخل زمین و هم تیم بیرون زمین تحت فشار است و این برای پرسپولیس خوب نیست.

او افزود: معمولا تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند اگر بتواند نتیجه دلخواهش را حفظ کند هرچه از زمان بازی بگذرد اعتماد به نفس بیش‌تری به دست می‌آورد تا حتی بتواند بازی را ببرد. در دیدار برابر هوادار هم تیم حریف فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد و این شانس را داشت به گل برسد. هوادار به دنبال این بود که با یک دفاع منسجم تیمی برنده بازی شود اما نقاط ضعفی داشت که پرسپولیس می‌توانست از آن‌ها استفاده کند.

خلیلی در ادامه گفت: باید بپذیریم شرایط سخت است و باید با این تفکر وارد بازی شویم شاید در بازی‌های آینده اتفاقات درون زمین به نفع ما نباشد و تیم حریف فشرده و بسته بازی کند. بنابراین بازیکنان باید با تمرکز بالا تا دقیقه ۹۰ تلاش کند و نباید از نحوه بازی حریف هم انتقاد کند به هر حال هر تیمی برای خودش تاکتیکی دارد. پرسپولس با این همه افتخارات و بازی‌های که در سال‌های اخیر انجام داده تیم قدرتمندی است الان هم با تمام وجود تلاش می‌کند هواداران را خوشحال کند نتایج گویای همه چیز است و تیم در رده دوم جدول قرار دارد و برای قهرمانی می‌جنگد اما از آن‌جا که همه انتظار قهرمانی دارند مجموعه پرسپولیس  تحت فشار قرار گرفته و این خیلی خوب است انتظارات از تیم آنقدر بالا رفته که همه از این تیم قهرمانی می خواهند اما هواداران باید بداند بازیکنان و مجموعه تیم اگر تحت فشار باشند نمی‌تواند آن کارایی لازم داشته باشد. آن‌ها تا به حال هم با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند هم کادر فنی و هم بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند چون با تمام وجود برای پرسپولیس کار می‌کند.

او هم‌چنین گفت: در شش بازی آینده همه باید از تیم حمایت کنیم تا تیم با تمرکز بالا بازی به بازی پیش برود و نتایج دلخواه را بگیرد. هنوز هیچ چیز تمام نشده و شش بازی باقی مانده است. همان سالی که ما در سال ۸۶ قهرمان شدیم در اواخر فصل امتیاز از دست دادیم و شش امتیاز هم از ما کمک کردند اما تلاش کردیم و در نهایت به قهرمانی رسیدیم. الان هم این شرایط پابرجا است و پرسپولیس باید فقط به برندن بازی‌های پیش‌رو کمک کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تحت فشار هم تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی