Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@03:10:39 GMT

آرامش خطرناکی در استقلال حاکم شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۱۶۹

آرامش خطرناکی در استقلال حاکم شده است

بازیکن سابق استقلال می‌گوید اختلاف امتیاز با پرسپولیس باعث ایجاد یک آرامش خطرناک در استقلال شده است.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان اظهار کرد:‌ احساس می‌کنم با مساوی پرسپولیس، استقلال با آرامش بازی کرد که این آرامش بسیار خطرناک بود. این خیال راحت کار دست استقلال داد و در همه دقایق بازی استقلال مقابل پیکان دچار مشکل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند موقعیت خوب برای پیکان به وجود آمد و مشخص بود که استقلال به دردسر افتاده است.

او ادامه داد: پیکان از شروع بازی تیم خوبی نشان داد و مشخص بود که با برنامه وارد زمین شده است. پیکان بعد از ۱۰ نفره شدن استقلال، بسیار این تیم را اذیت کرد. البته استقلال در شروع نیمه دوم خوب بازی کرد اما در ادامه بازی، پیکانی‌ها خطرناک ظاهر شدند و استقلال خوش شانس بود که نتیجه مساوی شد. البته این تساوی نتیجه بدی نبود چون فاصله با پرسپولیس حفظ شد و امیدوارم تیم از هفته‌های بعد احساس خطر بیشتری کند چون اگر یک بازی را از دست بدهد، قهرمانی‌اش به خطر می‌افتد.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: حریفان پیش روی استقلال شرایط خوبی در جدول دارند و حتی پیکان هم استقلال را به دردسر انداخت. این نشان می‌دهد که استقلال باید حواسش را جمع کند و نباید به جایگاه حریفان در جدول نگاه کند. اگر کیفیت تیم پایین بیاید، مطمئنا به مشکل می‌خورند و باید در تمرینات این مشکل را برطرف کنند. فاصله تیم‌ها از لحاظ فنی بسیار کم است و در هفته‌های اخیر هم این مساله را همه مشاهده کردند.

او ادامه داد: استقلال در چند بازی با دردسر بازی‌ها را برد که به دلیل حساسیت بازی‌ها بود. فاصله‌ای که بین استقلال و پرسپولیس ایجاد شده خیال استقلالی‌ها را راحت کرده و این کار را خطرناک می‌کند. کار را سبک شمرده‌اند و این باعث مشکلات زیادی برای آبی‌پوشان می‌شود. امیدوارم کادر فنی حواسش به این موضوع باشد تا در ادامه لیگ امتیازات را از دست ندهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، محسن یوسفی ، تیم فوتبال پیکان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران محسن یوسفی تیم فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد