Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:09:50 GMT

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی روسیه را به جنایت جنگی متهم کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۵۳۷

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی روسیه را به جنایت جنگی متهم کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حوادث کنونی در اوکراین را محکوم و نیروهای روسی را به انجام "جنایت‌های جنگی علیه غیرنظامیان" متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشستی با وزرای خارجه یونان و قبرس در آتن گفت: جهان در روزهای اخیر با اوضاع دشواری روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجددا در اروپا جنگ رخ داده است. یک کشور بزرگ و قدرتمند بدون هیچ توجیهی به یک کشور کوچکتر و ضعیفتر از خود حمله می‌کند. مجددا خون بی گناهان بر زمین ریخته می‌شود.

وی افزود: تصاویری که از اوکراین به دست ما می‌رسد ترسناک است. نیروهای روسی جنایت‌های جنگی را علیه ساکنان بی گناه انجام می‌دهند. من به شدت این جنایت‌های جنگی را محکوم می‌کنم.

اسرائیل با حفظ روابط گرم با مسکو برای چندین سال، از زمان حمله به اوکراین به عنوان میانجی تلاش کرده و از هرگونه اظهار نظر خودداری می‌کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي روسيه حمله روسيه به اوكراين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است