Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین روشنک گفت: رئیس جمهور نخستین گام برای حل مشکلات منطقه ثامن برداشت و اختیار تصمیم گیری برای بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و بهسازی آن را به استاندار خراسان رضوی محول کرد تا این موضوع توسط شورای شهر و مدیریت شهری مشهد پیگیری و دنبال شود.

رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت ۱۰ و ۱۱ فروردین به خراسان رضوی سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از سال گذشته تاکنون با توجه به طرح تفصیلی که وزارت راه و شهرسازی برای بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی مصوب کرد نارضایتی‌ها و اعتراضاتی ایجاد شد، به طوری که حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در سفر هیات دولت در حضور رئیس جمهور به این مورد اشاره کرد.

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت: نکته مطرح شده از سوی تولیت آستان قدس رضوی در خصوص طرح ثامن به ویژه خیابان‌ها و ابعاد آن‌ها و دستکاری‌ها در بلوار شارستان است که در طرح تفصیلی وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده بود.

روشنک گفت: طرح تفصیلی وزارت راه و شهرسازی برای منطقه ثامن، بدون در نظر گرفتن حقوق مکتسبه و نیاز‌های زائران مصوب شده بود به طوری که در صورت اجرای این طرح، منطقه پیرامونی حرم مطهر رضوی دیگر پاسخگوی تردد جمعیتی معادل ۱۰ هزار زائر نبود در واقع نتیجه این طرح  بدون در نظر گرفتن شرایط مشهد بوده است.

او گفت: افزایش فضای عمومی مانند معابر و پیاده راه ها، افزایش پارکینگ‌های طبقاتی مجهز و هوشمند، توسعه امکانات رفاهی خدماتی زائران و مجاوران، ساخت زائرسرا‌های مقرون به صرفه، تسهیل تردد در محدوده حرم مطهر رضوی بالاخص در فضا‌های تجاری، رونق روز افزون اقتصاد زیارت محور، توسعه حمل و نقل هوشمند، ارتقای سطح آسایش و امنیت زائران و مجاوران امام هشتم و در نهایت به طور ویژه بهبود استاندارد‌های زندگی در این بافت، تصویری است که منطقه در آینده نزدیک خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ثامن مشهد رئیس جمهور کار آفرینی حرم مطهر رضوی خراسان رضوی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد