Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ششمین جلسه هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری در این جلسه گفت: ۲۴ استان از سراسر کشور در این کنگره حضور خواهند داشت و آمادگی کامل میزبانی از این برنامه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ادامه داد: اجرای این کنگره کاری بزرگ و ماندگار است و تحولی بزرگ را برای استان به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مکان برگزاری این کنگره در فضای باز پیش‌بینی شده است، افزود: کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدا عشایری تشکیل شده است و همه مؤسسات، نهادها و دستگاه‌ها باید برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه تلاش کنند.

احمد سعیدی نیز در ادامه گفت: شب نخست برنامه شب شعر شهدا و شب دوم یادواره شهدای مدافع حرم عشایری اجرا می‌شود تا به استقبال شب اصلی کنگره برویم.

مسئول بسیج جامعه عشایری کشور هم با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان برای برگزاری این کنگره گفت: این کنگره به شکل رزمی، نمایشی و فرهنگی، ارزش‌های عشایر و شهدای عشایری را ترویج خواهد کرد و در راستای برگزاری این کنگره اقدامات محرومیت‌زدایی و هزاران خدمت دیگر به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد سعیدی کنگره عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود