Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح جودکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کاهش منابع آب سطحی و رودخانه ای و احتمال کاهش دبی آب رودخانه ها در ماه های آینده، تامین آب واحدهای پرورش ماهی بر اساس مجوز صادره امکان نخواهد داشت و تمامی مالکان سایت های پرورش ماهی سردآبی شهرستان موظف به تولید بر اساس دبی ورودی به سایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه خسارت یا تلفات ناشی از کم آبی، مسوولیت بر عهده مالک سایت پرورش ماهی خواهد بود و این اداره هیچگونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان سلسله با داشتن ۴۹ مزرعه فعال پرورش ماهی و تولید سالانه چهار هزار تن، رتبه دوم را در لرستان دارد.

جودکی گفت:‌ همچنین با توجه به کاهش شدید نزولات جوی، کاهش حدود ۷۰درصدی منابع آب سطحی و زیر زمینی، پیرو مصوبات جلسات شورای حفاظت از منابع آب استان و احتمال خشک شدن رودخانه ها، کشت برنج، سیب زمینی و هندوانه در شهرستان سلسله ممنوع اعلام شد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای این مصوبه ادامه داد: در صورت کشت، تامین آب اراضی مذکور انجام نخواهد گرفت و هرگونه عواقب بعدی برعهده متخلفان خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین جهت جلوگیری از خسارت به آبخوان ها، تمامی مالکان چاه های کشاورزی و صنعتی ملزم به تمدید پروانه و نصب کنتور هوشمند بر اساس مجوز صادره شده اند و چنانچه این مهم را رعایت نکنند قطع برق چاه ها انجام می شود که هرگونه خسارت ناشی از قطع برق بر عهده مالک چاه خواهد بود.

برچسب‌ها پرورش ماهی کم آبی کشاورزی شرکت آب منطقه ای لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش ماهی کم آبی کشاورزی پرورش ماهی کم آبی کشاورزی شرکت آب منطقه ای لرستان سلسله پرورش ماهی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم

سیل در رودخانه روستای انگشتجان از توابع تسوج موجب خسارت به سه خودرو شد.

به گزارش فارس، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج