Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:08:51 GMT

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۳۷۰

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب چیست؟

در این مطلب می خواهیم با ویژگی بهترین آموزشگاه زبان آشنا بشیم.

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب چیست و از کجا باید آن را تشخیص بدهیم؟

یک آموزشگاه زبان خوب، ویژگی های زیادی دارد که اکنون به چند مورد از آن ها می خواهیم اشاره کنیم تا هنگام ثبت نام کلاس آنلاین زبان انگلیسی یا حضوری سایر زبان ها، با بررسی این موارد، زودتر به نتیجه مورد نظر خود برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم آموزشی عالی

مهم ترین رکن یک آموزشگاه زبان عالی داشتن یک سیستم آموزشی منظم، هدفمند و با قاعده است. منظور از این موارد این است که هنگامی که برای ثبت نام مراجعه می کنید، سیستم آموزشی و سطوح زبان به طور واضح و مشخص برای شما شرح داده شود و یا حتی روی تابلویی به تصویر کشیده باشد تا بدانید در چه مدت چه کتاب های زبانی قرار است به عنوان فراگیر مطالعه کنید. بعضا مشاهده می شود فراگیر حتی با گذراندن ترم های زیاد از آینده زبانی خود خبری ندارد و نمی داند چه کتاب ها و سطوحی تا رسیدن به یک درجه مطلوب پیش رو دارد. مثلا برای آموزش گرامر زبان انگلیسی از یک کتاب خوب استفاده کنند.

ناظرین و اساتید حرفه ای

هر چقدر هم که یک سیستم خوب و عالی طراحی شده باشد، اگر ناظرین و اساتید زبان حرفه ای و متخصص بالا سر کار نباشند، آن مجموعه محکوم به شکست است. نحوه انتقال مطالب و آموزش اساتید و پیگری آنها توسط اساتید و ناظرین (Supervisors) آموزشگاه زبان، باعث می شود فراگیر دائما در تکاپو باشد و درک کند که چقدر مورد توجه و بررسی قرار دارد و به طور جدی تر مطالعه کند. هر چقدر که اساتید پیگیر تر و سخت گیر تر باشند، قطعا زبان آموزان موفق تر خواهند بود. از سمت دیگر ناظرین به راحتی می توانند با نظارت مستقیم خود به دور دائم بر کار هر دو گروه (اساتید و شاگردان) نظارت و کنترل داشته باشند و با برگزاری جلسات ماهانه و فصلی مناسب برای اساتید نکات مورد نظر را برای بهبود سرایط تدریسشان انتقال دهند. وب سایت آموزش زبان فرالن (Feralan.com) چنین سیستم نظارتی را برای کلاس های خود دارند و مدام زبان آموزان مورد نظرسنجی و آزمون قرار می گیریند و از طرفی دیگر کار اساتید نیز مدام بررسی می شود تا کیفیت کلاس ها در بهترین حالت ممکن باقی بماند.

وسایل کمک آموزشی و جانبی مناسب

مورد بعدی که از اهمیت بسیاری برخوردار است داشتن این است که کنار کتاب کار اصلی حتما مجموعه از وسایل کمک آموزشی و جزوات مناسب بهره بگیرد. خیلی وقت ها مشاهده می شود که آموزشگاه ها صرفا کتاب اصلی را کار می کنند و سراغ هیچ  وسیله جانبی (Realia) نمی روند. کار کردن به طور مطلوب و تمام و کمال کتاب اصلی (Course Book) بسیار خوب است ولی استفاده از وسایل و جزوات کمک آموزشی پروسه آموزش زبان انگلیسی یا سایر زبان ها را را جذاب می کند. از نمونه های خوب وسایل کمک آموزشی می توان به جزوات لغات و دیسکاشن زبان انگلیسی، کلیپ های صوتی و تصویری و فیلم های مرتبط با درس زبان، فلش کارت ها و دیکشنری های تصویری، مجلاتو روزنامه ها و کتاب های کمک آموزشی و ... اشاره کرد که هرکدام باعث می شود تنوع و لذت کار چند برابر شود.

حضور دائمی ناظرین و مدیریت

حضور دائمی ناظرین و مدیر مجموعه اعتباری مضاعف برای آموزشگاه زبان است. به عنوان یک فراگیر و یا والدین او، وقتی  شما مدیر یا ناظر را دائما در مکان می بینید به این نتیجه می رسید که آنها بر همه مسائل اشراف دارند و در صورت بروز هرگونه مشکلی قطعا به شما اطلاع خواهند داد و این خود در بسیاری از موارد آرامش بخش است. تصور کنید شما گاها سوالاتی خارج از درس و تخصصی تر در بحث زبان انگلیسی داشته باشید و قبل یا بعد کلاس بخواهید آنها را از ناظر یا مدیر بپرسید ولی هیچ وقت آنها را نبینید و یا اینکه بخواهید انتقاد و پیشنهادی کنید ولی کسی حضور نداشته باشد. این حس خیلی بدی را به شما القا خواهد کرد تا اینکه هرگاه سوالی یا مشکل زبانی داشته باشید شخصی آنجا پاسخگو باشد.

در آخر باید بگوییم چشم بسته ثبت نام نکنید. حتما وقت بگذارید و از افراد ساکن منطقه خود و دوست و همکار، در مورد موارد بالا و آموزشگاه های منطقه خود سوال کنید. این تحقیق و جست و جو باعث می شود شما به جواب ها و انتخاب بهتری برای ثبت نام برسید و قطعا در ادامه کار موفق خواهید بود. این مورد برای ثبت نام دوره ها و کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و سایر زبان ها نیز صدق می کند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها رپرتاژ آگهی آموزش زبان آموزش آنلاین زبان انگلیسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی آموزش زبان آموزش آنلاین رپرتاژ آگهی آموزش زبان آموزش آنلاین زبان انگلیسی یک آموزشگاه زبان زبان انگلیسی کمک آموزشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

الو قفسه مرکز فروش پالت ابزار در ایران یک منبع مناسب برای تهیه پالت‌های ابزار با قیمت مناسب است.

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

ویژگی‌های پالت پلاستیکی استاندارد عبارتند از:

1. مقاومت در برابر ضربه و فشار: پالت‌های پلاستیکی استاندارد قادر به تحمل ضربات و فشارهای زیادی هستند.

2. سبک وزن: پالت‌های پلاستیکی سبک و وزن کمی دارند که حمل و نقل آن‌ها راحت تر می‌کند.

3. ضدرطوبت: پالت‌های پلاستیکی به آب و رطوبت مقاوم هستند و از آلودگی و خرابی جلوگیری می‌کنند.

4. قابلیت شستشو: این نوع پالت‌ها به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند.

5. قابلیت استفاده مجدد: پالت‌های پلاستیکی می‌توانند بارها و بارها استفاده شوند و مقرون به صرفه هستند.

6. ایمنی: پالت‌های پلاستیکی دارای سطح صاف و بدون ترک خطرناک هستند و ایمنی بارها را تضمین می‌کنند.

استانداردهای بین المللی پالت چیست؟

ویژگی‌های پالت پلاستیکی استاندارد عبارتند از:

1. مقاومت در برابر ضربه و فشار: پالت‌های پلاستیکی استاندارد قادر به تحمل ضربات و فشارهای زیادی هستند.

2. سبک وزن: پالت‌های پلاستیکی سبک و وزن کمی دارند که حمل و نقل آن‌ها راحت تر می‌کند.

3. ضدرطوبت: پالت‌های پلاستیکی به آب و رطوبت مقاوم هستند و از آلودگی و خرابی جلوگیری می‌کنند.

4. قابلیت شستشو: این نوع پالت‌ها به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند.

5. قابلیت استفاده مجدد: پالت‌های پلاستیکی می‌توانند بارها و بارها استفاده شوند و مقرون به صرفه هستند.

6. ایمنی: پالت‌های پلاستیکی دارای سطح صاف و بدون ترک خطرناک هستند و ایمنی بارها را تضمین می‌کنند.

ابعاد و اندازه پالت پلاستیکی استاندارد

ابعاد پالت‌های پلاستیکی استاندارد بر اساس گواهی‌نامه‌های Euro و ISO مشخص می‌شوند و معمولاً به اندازه‌های 1200x800 میلیمتر و 1200x1000 میلیمتر تقسیم می‌شوند. این ابعاد استاندارد به عنوان ابعاد پرکاربرد و متداول در صنایع و کاربردهای مختلف پالت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته وجود پالت‌های پلاستیکی با ابعاد متفاوت نباید این موضوع را نشان دهد که از آن‌ها استفاده نمی‌شود. انتخاب مناسب پالت‌های پلاستیکی بهره‌وری و کارایی در زمینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی در انبار را افزایش می‌دهد.

انواع پالت ابزار

پالت‌های ابزار پایه‌دار و پالت‌های ابزار کمپرسی دو نوع از انواع پالت‌های ابزار هستند که بخشی از تجهیزات وسایل حمل و نقل و ذخیره‌سازی هستند.

1. پالت ابزار پایه‌دار: این نوع پالت دارای پایه‌های ثابت است که به منظور قرارگیری و حمل ابزارها و اشیاء سنگین استفاده می‌شود. پایه‌های ثابت این پالت‌ها از جنس فلزی یا پلاستیکی بوده و وزن بار مورد نیاز را به راحتی تحمل می‌کنند.

2. پالت ابزار کمپرسی: این نوع پالت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با فشردن یا تخلیه هوا، ارتفاع آن قابل تنظیم است. این ویژگی امکان انطباق با اندازه و ارتفاع مختلف بارها را فراهم می‌کند و برای ذخیره‌سازی و حمل انواع متفاوت بارها استفاده می‌شود.

مرکز فروش پالت ابزار در ایران

الو قفسه مرکز فروش پالت ابزار در ایران یک منبع مناسب برای تهیه پالت‌های ابزار با قیمت مناسب است. این مرکز ممکن است انواع مختلف پالت‌های ابزار را با اندازه‌ها و ویژگی‌های متنوع ارائه دهد و شما می‌توانید از اینجا پالت‌هایی که نیاز دارید را به قیمت مناسب تهیه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی بیشتر، با کارشناسان الو قفسه تماس بگیرید یا با کارشناسان ما در الو قفسه https://aloghafase.com/ تماس بگیرید .

کد خبر 749445

دیگر خبرها

  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • ببینید | زبان مار؛ دره‌ای عجیب در دل کویر لوت
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • رجزخوانی به زبان بوشهری
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا