Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:57:11 GMT

سند مهندسی نقشه فرهنگی فارس به عنوان یک نمونه کشوری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۷۰۳

سند مهندسی نقشه فرهنگی فارس به عنوان یک نمونه کشوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ فارس، گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی که در فارس به عنوان اولین استان تهیه و تدوین شده است؛ به دستور رییس جمهور به عنوان نمونه و الگوی کشوری انتخاب شده است.

امام جمعه شیراز افزود: رییس جمهور دستور دادند که این نقشه هم از لحاظ بودجه، هم از نظر برنامه و هم در اجرای برنامه های فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام با بیان این که به برکت ماه رمضان، فارس برای آماده یک تحول فرهنگی است، افزود: این مجموعه می خواهد در فارس کار فرهنگی را از مرحله طراحی تا عملیات به اجرا در آورد.

وی با بیان این که این نقشه نیاز به هدایت دارد تا اهداف تعیین شده را به خوبی منتقل کند، افزود: اکنون که این سند در سطح کشور نمونه شده و به فارس در این حوزه اعتماد شده است، دستگاه‌های متولی فرهنگی کاری کنند که نتیجه آن آبرومندانه باشد.

امام جمعه شیراز با بیان این که یکی از مکان‌هایی که می‌تواند نقش مهمی داشته باشد محل اقامه نماز جمعه است، افزود: در این موضوع ائمه جمعه نیز نقش بسزایی دارند و باید تلاش کنند.

کد خبر 5460618

منبع: مهر

کلیدواژه: لطف الله دژکام امام جمعه شیراز شیراز بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی مشهد روز طبیعت گردشگری بازگشایی مدارس مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 در هر نقشه تاریخی که بنگرید، نام خلیج فارس به زبان‌های مختلف بر آن نقش بسته است. در این ویدیو شماری از نقشه‌های تاریخی مرور شده که تاریخ کهن این نام و حاکمیت تاریخی ایران بر این آبها را یادآور می‌شود.

دیگر خبرها

  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد