Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی از اعمال افزایش ۲۲ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از فروردین خبر داد و گفت: مستمری مددجویان یک نفره از ۳۵۰ هزار تومان به ۴۲۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

سید مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با عملیاتی شدن افزایش مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، اظهار کرد: بنا بر تصویب افزایش 22 درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی از سوی مجلس شورای اسلامی، این افزایش اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه از سوی بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بر همین اساس قرار است از فروردین ماه امسال افزایش 22 درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اجرا شود.

بختیاری ادامه داد: با احتساب افزایش 22 درصدی مستمری مددجویان، مستمری یک نفره از 350 هزار به 420 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و در سایر سطوح پرداخت مستمری (دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفر و بالا) افزایش پیدا می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در ماه مبارک رمضان بسته معیشتی در بین خانواده‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع بشود یا خیر، گفت: در این زمینه هنوز خبری اعلام نشده است و در صورت تحقق اعتبار مورد نیاز احتمال دارد در شب‌های قدر این بسته‌ها توزیع شود.

نحوه حمایت از ایتام تحت پوشش امداد در قالب پویش «به عشق علی(ع)»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی مددجویان کمیته امداد درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند