Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سیفی در توئیتی نوشت: در چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در سازمان بهشت زهرا (س) افتاده که شاید بی خبر باشید. از بهبود وضع معیشتی کارکنان، بازگشایی ورودی‌های جدید که باعث کاهش ترافیک و دسترسی آسان‌تر شهروندان شده تا افزایش نظارت‌ها، جلوگیری از پیش فروش قبر و کوتاه شدن دست دلال‌ها و خلع ید پیمانکاران متخلف، خداقوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دستیار رسانه‌ای شهردار تهران این توئیت را در پاسخ به توئیت مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا نوشته است که عنوان کرده بود: ۲۴ ساعته شدن گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) در سراسر ماه مبارک رمضان را به مدد شهدا آغاز کردیم.

علیرغم اینکه یک سازمان بدون تعطیلی و با کارکردی خاص هستیم، بنده و همکارانم با افتخار نوکری مردم را می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، ۲۴ ساعته شدن سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در ماه مبارک رمضان به منظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در این گلزار مقدس، برای اولین بار است که محقق شده و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به صورت ۲۴ ساعته به روی زائران و مراجعان به این مکان معنوی باز است.

کد خبر 5460639

منبع: مهر

کلیدواژه: بهشت زهرا س شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 ترافیک پلیس راهور بازگشایی مدارس شهر تهران روز طبیعت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سفرهای نوروزی پرویز سروری علیرضا زاکانی نوروز 1401 سازمان بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات ۲۱۳ روزه خود علیه نوار غزه، امروز مناطقی از شهر غزه را بمباران کرد.

بنابر این گزارش، بر اثر بمباران محله الزیتون در شهر غزه توسط پهپاد اسرائیلی، مصطفی عیاد خبرنگار فلسطینی به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۲ نفر افزایش یافت.

کد خبر 6098152 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی