Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آغاز جشن مجازی گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

بابک ترابی در گفت و گو با ایسنا، از این جشن به عنوان یک سنت قدیمی در ستاد دیه نام برد و اظهارکرد: ستاد دیه به عنوان یک ستاد مردمی از بدو تاسیس خود هرساله در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه طی سالهای گذشته شاهد مشارکت خوب مردم در این امر خیر و خداپسندانه بوده ایم تا ضمن اینکه یک زندانی از بند رهایی پیدا کند، خانواده اش نیز از زیر بار مشکلات متعدد بیرون آیند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه عنوان کرد: تا پیش از شیوع بیماری کرونا این جشن را طی مراسم باشکوهی به صورت حضوری برگزار می کردیم، اما از دو سال پیش به شکل مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال هم با توجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیون گسترده، این برنامه هم به شکل حضوری با تعداد محدود شرکت کنندگان و هم به شکل مجازی برگزار می شود.

ترابی از شروع جشن گلریزان مجازی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه از ابتدای ماه رمضان امسال خبرداد و گفت: در کنار جشن مجازی، برنامه ریزی شده تا از هفته آینده با صنوف مختلف استان مانند بازاریان، مهندسین، صنعتگران، پزشکان و... جشن های گلریزان را با تعداد محدود برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از محل کمک هایی که در این جشن های گلریزان جمع آوری می شود، برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، ستاد دیه استان کرمانشاه در سال گذشته از محل کمک های خیرین، اخذ گذشت از شکات، پرداخت شرکت های بیمه ای، کمک های ستاد دیه و... توانسته 158 زندانی -151 مرد و هفت زن – را از زندان آزاد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد ديه آزادسازی زندانیان ماه رمضان جشن گلريزان كرمانشاه برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی