Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،محمد فائزی در این گفتگو با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی دانش آموزان و رفع نگرانی‌های اولیا، خاطر نشان کرد: مدیران مدارس در جریان هستند که باید ماسک در اختیار داشته باشند و به هر دلیلی که دانش‌آموز ماسک به همراه نداشت، حتماً این ماسک را تحویلش دهند. وی در ادامه افزود: تهویه هوا را در کلاس مدنظر داشتیم وگفتیم حتماً پنجره کلاس‌ها و در اتاق‌ها برای جابجایی هوا باز باشد و برای نظافت مدرسه تاکید کردیم که حتماً نظافت مدرسه در حد قابل قبولی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه مشکلات جزئی در مدارس ما وجود دارد، تصریح کرد: نظافت سرویس‌های بهداشتی را تاکید کردیم که مورد توجه مدیران مدارس باشد و این سرویس‌ها به صورت قابل قبول در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد. همچنین همه توانمندی‌ها و همه داشته‌های خودمان را وارد میدان کردیم که این نگرانی‌ها را به حداقل برسانیم تا دانش آموزان ما بتوانند فضای زنده، طبیعی و موثر مدرسه را تجربه کنند.

وی همچنین در ادامه به نگرانی اولیا در مورد تعداد دانش آموز در برخی از کلاس‌ها اشاره کرد و افزود: در مورد کلاس‌های پرتعداد، خوشبختانه توانستیم این نوع کلاس‌ها را ساماندهی کنیم و انتظار ما این است که برای هر میزی که در یک کلاس در نظر گرفته شده است، حداکثر دو دانش‌آموز بنشیند واگر ظرفیت دانش آموز بالاتر از این حد باشد، مدیران مدارس تمهیداتی را اندیشه خواهند کرد که انشاالله این مشکل برطرف شود، حتی ایام حضور دانش آموز در مدرسه به صورت زوج و فرد صورت گیرد. همچنین خوشبختانه باید عرض بکنم یک بسیج قابل توجهی از بازرسین اداره کل آموزش و پرورش و ادارات تابعه برای نظارت بر انتظارات خودمان در مدارس صورت گرفته است و همانطور که گفتیم در این روزها دغدغه اصلی ما همین نگرانی‌های اولیا در مدرسه است که حداقل انتظارات مربوط به حوزه سلامت در مدرسه را برای دانش آموزان فراهم نماییم.

فائزی همچنین در مورد اینکه اگر اولیا شکایت یا گزارشی داشته باشند باید به کجا مراجعه نمایند، تصریح کرد: بازرسی‌ها بسیار جدی است، ضمن اینکه از دانشگاه علوم پزشکی به ما کمک می‌کنند و بخش معاونت سلامت اداره هم در این مورد فعال است. سامانه shekayat.medu.ir، تقریباً شبانه روزی است که اولیا از طریق این سامانه مشکلات را به ما گزارش می‌دهند و این قول را می‌دهیم که به محض دریافت گزارش‌ها در همان روز آن‌ها را بررسی کنیم و از طریق این سامانه نیز به اولیای دانش‌آموزان خدمت رسانی نماییم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اموزش و پرورش گیلان بازگشایی مدارس دانش آموزان دانش آموز کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور در دیدار با نماینده مردم شریف دشت آزادگان، هویزه و بستا با تاکید بر تقویت روحیه جهادی برای ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، نشاندن لبخند شادی و رضایت بر چهره همه دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه و بستان، افزود: در دشت آزادگان ۱۲ مدرسه با ظرفیت ۴۷ کلاس درس درحال ساخت است.

سعیدی پور ادامه داد: در بستان ۸ مدرسه و در هویزه نیز ۸ مدرسه در حال ساخت است که با تکمیل آنها تا مهرماه امسال، ۷۱ کلاس درس به دانش آموزان این شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می‌گوید: در تلاش هستیم از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۷۰ کلاس درس در مهرماه ۱۴۰۳ به دانش آموزان تحویل خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند