Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:51:59 GMT

ثبت ۶۰۰ هزار نفر شب اقامت نوروزی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۶۱۵

ثبت ۶۰۰ هزار نفر شب اقامت نوروزی در تهران

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، پرهام جانفشان با اعلام این خبر افزود: با اعلام رسمی رئیس جامعه‌حرفه‌ای هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، و پانسیون‌های استان تهران، مراکز اقامتی تهران حضور وصف‌ناپذیری از گردشگران را در ایام نوروز ۱۴۰۱ تجربه کرد که از ابتدای انقلاب اسلامی سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: تهران در نوروز سال‌های گذشته کمترین درصد سطح اشغال مراکز اقامتی را نسبت به میانگین سالانه خود داشته است اما در ایام نوروز ۱۴۰۱ مراکز اقامتی میانگین سطح اشغال بالای ۸۵ درصدی را تجربه کردند.

او افزود: بر اساس مرکز کنترل راه‌های استان تعداد خودروهای ورودی به استان ۵ میلیون ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه بوده است که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

کد خبر 5460699 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: مراکز اقامتی اقامت مسافران مسافران نوروزی شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 ترافیک پلیس راهور بازگشایی مدارس شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز طبیعت پرویز سروری علیرضا زاکانی نوروز 1401 نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت
  • نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • هوای تهران «پاک» است
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد