Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:11:42 GMT

بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۰۴۰

بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران که مسؤولیت پاسخگویی به مسافران نوروزی را داشت، از دریافت ۹۶ هزار تماس خبر داد و اعلام کرد: بیش از یک هزار و ۶۰۰ شکایت به سامانه «ملی سفر» رسید که بیشترین شکایت‌ها به "تاسیاست اقامتی" و "آژانس‌های مسافرتی" اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ملی سفر (۰۹۶۲۹) از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به ۹۵ هزار و ۶۷۸ تماس در حوزه‌های مختلف، از جمله اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی، مراکز درمانی و مراکز خدمات رفاهی، پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات نوروزی به گردشگران خارجی به زبان‌های انگلیسی و عربی از دیگر اقدامات این سامانه بود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در بازه زمانی ۱۸ روزه، بیشترین تماس‌های گرفته شده با سامانه ۰۹۶۲۹ به درخواست گردشگران در زمینه اطلاعات مربوط به "اماکن اقامتی" با نزدیک به ۲۵ هزار مورد، "اطلاعات راه‌ها و وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی" با بیش از ۲۲ هزار تماس و پس از آن "وضعیت آب و هوای مناطق مختلف" با ۱۶ هزار و ۴۳۲ مورد تماس اختصاص داشت.

همچنین، در این دوره زمانی، بیش از یک هزار و ۶۰۰ شکایت در سامانه ملی سفر ثبت شد که بیشتر به انتقاد و شکایت از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی ارتباط داشت. در این بازه زمانی، ۲۱۶ مورد تقدیر و تشکر از تاسیسات گردشگری و خدماتی نیز ثبت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري سفرهای نوروزی نوروز 1401 شكايت مراکز اقامتی آژانس مسافرتي مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز