Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تشکیل جلسه ویژه بررسی مسائل مربوط به حادثه حرم مطهر رضوی هشدار داد؛ افراد و جریان‌ها از گمانه زنی در خصوص حادثه حرم مطهر رضوی خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی در جلسه ویژه بررسی مسائل مربوط به حادثه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت یکی از روحانیون جهادی شهر مقدس مشهد شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و هموطنان عزیز کشورمان بابت این اقدام تلخ و بزدلانه در حرم مطهر و پاک امام مهربانی ها؛ از افراد و جریان‌ها خواست تا از هرگونه گمانه زنی و انتشار اخبار غیرموثق در این خصوص خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر پایه همین گزارش در جلسه ویژه بررسی آخرین اقدامات پیرامون حادثه تلخ حرم مطهر رضوی که در آغازین ساعات صبح امروز به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی و جمعی از مقامات قضایی، ستادی و بازپرس ویژه پرونده برگزار شد، درودی ضمن صدور دستورات ویژه برای استفاده از تمامی ظرفیت های موجود با هدف «برخورد قاطعانه با عامل و عوامل این اقدام وحشیانه و شناسایی دست های پشت پرده این امر» از افراد و جریانها خواست تا از هرگونه اظهار نظر شتاب زده و یا انتشار اخبار غیرموثق که موجب تشویش اذهان عمومی شود جداً خودداری کنند.

واکنش نمایندگان مجلس به حمله تروریستی در حرم امام رضا (ع)قالیباف: اتفاق حرم رضوی ریشه‌یابی شود/ هوشیار باشیم اتفاق رخ‌داده دوستی ملت‌ها را برهم‌ نزندعضو هیئت فتوا اهل سنت جنوب: ‌با عاملان حادثه حرم رضوی برخورد جدی شود/ دشمنان امنیت روانی مردم را هدف گرفته‌اند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به همیاری همه بخش‌های ذی ربط در بررسی این حادثه خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثر در این پرونده با محوریت دستگاه قضایی و به صورت ویژه در حال انجام است و تحقیقات قضایی، امنیتی، پلیسی و فنی به صورت توأمان پیش می رود.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: با توجه به دستورات دادستان کل کشور مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده و برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه و دست‌های پشت پرده آن، گزارش آخرین اقدامات انجام پذیرفته در این پرونده از جمله برگزاری جلسات، بازدیدها و تحقیقات محلی و دستگیری افراد جدید و تحقیق از مظنونین به ارتباط با متهم اصلی؛ برای دادستان کل کشور ارسال شده است.

درودی در خصوص آخرین وضعیت پرونده اظهارداشت: اکنون ضارب به اتهام محاربه، قتل عمدی و ایراد جرح عمدی با چاقو با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران امنیتی قرار داشته و تحقیقات همه‌جانبه‌ای درباره کشف ابعاد مختلف موضوع و افراد مرتبط و دست‌های پشت پرده این اقدام در حال انجام است.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی خودداری کنند حادثه حرم حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید کشورمان هوای بارانی پیدا کرده است و شهر مشهد نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند. 

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم حال و هوای معنوی حرم مطهر امام رضا (ع) را هنگام بارش باران به نمایش گذاشت و دل‌های عاشقان را روانه حرم رضوی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی