Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، این مسابقات به صورت مجازی برگزار و تیم استان با مربیگری مهدی مختارپور و زیبا بنی طالبی به این مدال های رنگارنگ رسیدند.

در این مسابقات آریا قربانی یک طلا و یک نقره، محمدطاها حبیبی یک طلا یک برنز، طاها کارگران یک طلا و یک نقره، حلما قاسمی یک طلا، زهرا ترکی یک نقره، میتراقربانی یک برنز، ستایش احمدپور یک برنز، رها یداللهی یک برنز، حدیث کریمیان دو طلا، فاطمه کریمی دو طلا، زهرا هاشمی یک طلا و یک نقره، آیلین ملکی یک طلا، فاطمه محمدعلیزاده یک نقره، سانیا صفری نژاد یک نقره، ستایش فرهادی یک نقره، مهسا سعیدی یک طلا و یک نقره، الناز چراغپور یک طلا، صبا صیدی یک طلا را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش ساندا و در رده سنی نونهالان، در وزن ۵۲ دنیا بواشه مقام اول و مرسانا شریفی مقام سوم، در رده سنی نوجوانان: در وزن ۴۵ کیلوگرم هستی فرهادی مقام دوم، در وزن ۵۲ کیلوگرم حدیثه حسینی مقام دوم، هدیه صادقی مقام سوم و در رده سنی جوانان: در وزن ۷۰ کیلوگرم مرضیه صالحیان و تینا محمدی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

کد خبر 1619125

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران