Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حسن شرفی» سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست، معلولان و خانواده‌های نیازمند زیر پوشش بهزیستی، برای بهره‌مندی از ظرفیت خیران، نیکوکار و نوع‌دوست استان «ضیافت مهربانی» در استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیران، شرکت‌ها و کارخانه‌های استان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف سازمان از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی از خیران و مردم نوع‌دوست استان برای مشارکت در این پویش خواست از طریق شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و شماره شبای ۶۰۰۱۰۰۰۰۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ در این پویش همکاری کنند.

شرفی ادامه داد: همچنین خیران می‌تواند با پرداخت از طریق کد دستوری *۷۲۴*۲۴۶۸# برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مؤسسه‌های خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل دهند تا در اسرع وقت میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بهزیستی پویش خیران نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی