Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مجلس گفت: باید مراقبت شود تا عدالت در تعرفه‌های سلامت رعایت شود.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهادت طلبه بزرگوار جهادی در مشهد را تسلیت می‌گویم؛ تیر دشمنان ملت ایران توسط نخبگان مردم و رسانه‌ها به سنگ می‌خورد  که از تفرقه و جدایی جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار کرد: ضرورت انکارناپذیر خدمات سلامت اعم از بهداشت، درمان، دارو و موارد تشخیصی و تعیین تعرفه خدمات سلامت توسط حاکمیت به صورت جامع متناسب و با هماهنگی بین دستگاهی و اجرای قانون برای رعایت امکان پایداری خدمات و حفظ کیفیت خدمات برعهده دولت گذاشته شده است و پدیده منفور زیرمیزی در رابطه با عدم تعیین تعرفه‌ها به شکل واقعی و حقیقی باید جلوگیری شود لذا باید نهادهای تخصصی در این زمینه اخذ و مورد توجه قرار گیرد. اصل (۳) قانون اساسی تأکید بر رعایت عدالت دارد لذا باید هزینه تمام شده طبق اصول سیاست‌های کلی قانون سلامت در تعیین تعرفه‌ها رعایت شود.

وی تصریح کرد: تعرفه‌ها باید رعایت شود و همه ما باید بر سر سفره‌هایی بنشینیم که همه آحاد مردم بر سر آن می‌نشینند؛ مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف نباید تعرفه‌های مختلف داشته باشند، به عنوان مثال در رابطه با اسپری مخصوص بیماران جانبازان شیمیایی قیمت آن از ۱۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش یافته است. دسترسی برای تأمین دارو وجود دارد اما قیمت آن افزایش داشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هزار تومان تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است