Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه مک‌گیل در مونترال کانادا تهدید کرد اتحادیه دانشجویان این دانشگاه را به علت همبستگی با فلسطین مجازات خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه مک‌گیل در مونترال کانادا تهدید کرد اتحادیه دانشجویان این دانشگاه را به علت همبستگی با فلسطین مجازات خواهد کرد و اجازه استفاده از نام این دانشگاه و تامین مالی این اتحادیه دانشجویی را نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه دانشجویان این دانشگاه در ماه مارس گذشته با برگزاری همه پرسی با حمایت ۷۱ درصد دانشجویان، سیاست همبستگی با فلسطین را تصویب کرد. این سیاست شامل پیوستن این اتحادیه به پویش بین المللی تحریم همه شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که با نژادپرستی و شهرک سازی علیه فلسطینیان همدست هستند. این سیاست، همچنین از اتحادیه دانشجویی می‌خواهد دانشگاه را برای پیوستن به این تحریم‌ها زیر فشار قرار دهد.

پیش بینی می‌شود توافق بین مدیریت دانشگاه و اتحادیه دانشجویان درباره استفاده از نام دانشگاه و و ساختمان یکی از دانشکده‌ها و تامین مالی این اتحادیه، به علت اعتراض مدیریت دانشگاه به حمایت از مسئله فلسطین، لغو شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حامیان آرمان فلسطین اتحادیه دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه فرانسوی زبان "لیبراسیون" با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد کلِمان بُن، سخنگوی حزب "رنسانس" و مشاور ویژه امانوئل مکرون در الیزه، در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن پاریس هنگام محکوم کردن دانشجویانی که دانشگاه‌ها را مسدود کرده اند، هو شد.
زمانی که وی گفت "دانشجویان حق ندارند دانشگاه‌های خود را مسدود کنند، همانطور که در حال حاضر در حمایت از غزه چنین کاری انجام می‌دهند"، دانشجویان اجازه ندادند به صحبت هایش ادامه دهد و او را "هو" کردند. کلمان بن در ادامه از دانشجویان خواهش کرد به وی اجازه صحبت دهد و اندکی نرم‌تر از قبل سخن گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • سرکوب گسترده حامیان فلسطین در فرانسه
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»
  • فیلم/همبستگی دانشجویان دانشگاه کمبریج در انگلیس با غزه و فلسطین