Web Analytics Made Easy - Statcounter



براساس اطلاعات موجود تنها 39 دستگاه از مرسدس بنز- مایباخ اس680 ویرجیل ابلو برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.

ویرجیل ابلو طراح مد آمریکایی ارائه شده، رونمایی کرد. ابلو که سابقه حضور در کمپانی مطرح لویی ویتون را در سابقه خود دارد در 28 نوامبر 2021 پس از سال ها مبارزه با بیماری سرطان، فوت کرد.

ابلو در زمینه طراحی جزئیات لوکس خودرو با کمپانی مرسدس بنز نیز همکاری داشت که از جمله می توان به پروژه مایباخ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مایباخ متفاوت را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

اما به تازگی تصاویر مربوط به همکاری ابلو و مرسدس بنز در زمینه ارائه مرسدس بنز مایباخ اس680 منتشر شده که بر خلاف پروژه قبلی یک مدل مفهومی و عجیب و غریب نیست بلکه اندیشه های این طراح مد محصولی متعارف و البته فوق لوکس را روی خط تولید مرسدس قرار می دهد تا در بازار آمریکا ارائه شود.

براساس اطلاعات موجود تنها 39 دستگاه از مرسدس بنز- مایباخ اس680 ویرجیل ابلو برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.

برای بدنه این مایباخ از تم دو رنگ استفاده شده بدین ترتیب که دور تا دور خودرو بژ است و در قسمت سقف و درپوش موتور و صندوق عقب رنگ مشکی کار شده است.

رینگ های آلومینیومی با طراحی خاص در اندازه 20 اینچی انتخاب شده اند.

فضای داخل کابین نیز جادوی چرم با کیفیت بیننده را اسیر خود می کند و تقریبا پوشش تمامی قسمت ها تم بژ دارد. فناورانه های مرسدس بویژه نمایشگرهای دیجیتال بزرگ اینجا هم حضور دارند و با استفاده از آخرین نسخه سامانه اختصاصی ام باکس مرسدس بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهند.

در بخش پیشرانه از نمونه 6 لیتری 12 سیلندر با 604 اسب بخار خروجی استفاده شده که برای به حرکت درآوردن این هتل لوکس عالی و مناسب به نظر می رسد.

اس680 در آزمایش ها طی 4.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده است و بیشینه سرعت نیز بطور الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

عصر ایران

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • مایباخ نایت سریز 2024 را اینجوری آنباکس می کنند! (فیلم)
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن