Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:12:28 GMT

غرفه‌های سفره بهشت و افطار ساده در بهشت زهرا (س) برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۶۸۹

غرفه‌های سفره بهشت و افطار ساده در بهشت زهرا (س) برپا شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، مهدی قربانعلی افزود: این طرح با نظر مدیرعامل سازمان و در راستای بزرگداشت شعائر الهی از ابتدای ماه رمضان آغاز و بر اساس آن پنج غرفه سفره بهشت و افطار ساده در پنج مکان ورودی و خروجی این آرامستان مستقر شد.

وی ادامه داد: در این غرفه‌ها پرسنل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با بسته‌هایی از افطاری ساده و بهداشتی به پذیرایی از مهمانان ماه خدا می‌پردازند و در کنار هر کدام از این غرفه‌ها فرشی قرار دارد که با حضور روحانیون نماز به جماعت نیز اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه این اقدام با هدف احیای نماز اول وقت و افطار ساده ویژه مهمانان ماه خدا صورت گرفته و فراگیر شود، خاطرنشان کرد: توزیع و ارائه افطاری ساده در حال حاضر با یک هزار بسته افطاری ساده آغاز شده و در شب‌های آینده قطعا با حضور گسترده‌تر زائران گلزار شهدا افزایش خواهد یافت.

قربانعلی ادامه داد: این غرفه‌ها صرفا مربوط به محیط آرامستان سازمان و قطعات عمومی است، اما به موازات این غرفه‌ها ایستگاه‌های صلواتی، گروه‌های داوطلب مردمی و مدیریت گلزار شهدا نیز با ارائه افطاری ساده و برنامه‌های متعدد فرهنگی از اذان مغرب تا سحرگاه میزبان زائران این گلزار هستند.

 به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا(س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

برچسب‌ها بهشت زهرا شهرستان ری شهر تهران قطعه هنرمندان بهشت زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا شهرستان ری شهر تهران بهشت زهرا شهرستان ری شهر تهران قطعه هنرمندان بهشت زهرا افطاری ساده غرفه ها بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901557

دیگر خبرها

  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد