Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:56:34 GMT

پرداخت ۱۱ میلیارد ریال خسارت به شهروندان منطقه ۸

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۷۷۱

پرداخت ۱۱ میلیارد ریال خسارت به شهروندان منطقه ۸

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات اداره حقوقی منطقه ۸ در بازه زمانی ابتدا تا انتهای سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ میلیارد ریال بابت خسارت‌های وارده به بیش از ۳۰ شهروند پرداخت شد.

بر اساس این گزارش پرونده‌های خسارت‌های خودرویی سال ۱۴۰۰ شامل ۲۰ فقره بوده است که عمده آن‌ها مربوط به سقوط شاخه درخت بر اثر طوفان و باران شدید بر روی خودروهای شهروندان است هزینه کرد این موارد شامل بیش از یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش ایراد صدمه بدنی نیز به ۱۰ نفر از شهروندان پرداخت شده است که رقم ریالی آن شامل بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال می‌شود که عمده آنها مربوط به سقوط در دریچه چاه و …می شود.

بر اساس این گزارش این رقم نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش داشته است.

کد خبر 5460839

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری منطقه 8 خسارت شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 ترافیک پلیس راهور شهر تهران بازگشایی مدارس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز طبیعت پرویز سروری علیرضا زاکانی نوروز 1401 آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌دانند!
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند!
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر