Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال شهرخورو گفت: برای نابودی تیم ما در مشهد اتاق فکر تشکیل داده‌ و برای رقبا سنگ تمام می‌گذارند.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص شرایط شهرخودروی مشهد صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سید مهدی سیدصالحی، درباره تساوی سه بر سه دیدار گل گهر و شهرخودرو در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به روابط عمومی باشگاه شهرخودرو گفت:

در‌ این مسابقه فوتبال بسیار زیبایی ارائه دادیم و بعد گل سوم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر‌ برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

تاکید کردیم در این چند هفته پایانی لیگ از داوران با تجربه تری استفاده شود، اما می‌بینید باز هم در بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن  اشتباه داوری باعث می‌شود تیمی که در کورس رقابت با ما است به راحتی ۳ امتیاز کسب کند، باید در این خصوص نظارت بیشتری صورت بگیرد. واقعا در زمین جانانه می‌جنگیم ولی واقعا همین نکته  که ما در شهر خودمان هم غریب هستیم برای اثبات مظلومیت این تیم کافی است.

سرپرست تیم شهرخودرو عنوان کرد:

مدام در حال سیاه بازی و عوام فریبی هستند، و دیگر تمام مردم شاهد هستند که این تیم جز خداوند و مدیران باشگاه و کادر فنی و بازیکنان هیچکسی را ندارد. امیدوارم با بقا در لیگ به حقمان برسیم.

سیدصالحی افزود:

تیم ما با نتیجه ۳ بر یک جلو است و داور مربی ما را بدون کوچکترین حرفی اخراج می‌کند! یا کمک داور عنوان می‌کند هندزفری من کار نمی‌کند تا به داور اطلاع بدهم بازیکن شما بیرون است، اما چطور برای اخراج و اخطار نیمکت تیم ما هندزفری اش کار می‌کرد؟ یا فیلم بازی را ببینید داور چهارم ۹۰ دقیقه چشم از نیمکت تیم ما برنداشت! همه این ها را کنار هم بگذارید تا برایتان مسجل شود چه جریانات و اتاق فکرهایی برای ضربه زدن به تیم ما فعالیت می‌کنند. 

او اضافه کرد:

اگر مردم خراسان اتفاقات این فصل را مثل پازل کنار یکدیگر بگذارند، به راحتی متوجه می شوند چه کسانی به این تیم ضربه می‌زنند. آنها دیگر دستشان برای مردم رو شده است و خداوند دقیقا در‌ همین دنیا و قبل از پایان فصل کاری کرد تا چاه کن ها برای این تیم، خودشان به چاه بیفتند.

سرپرست شهر خودرو ادامه داد:

مگر می شود یک ورزشگاه که متعلق به شهر مشهد است را به تیم آن شهر ندهند ولی همان ورزشگاه را در اختیار حریف مستقیم این تیم در جدول رقابت ها بگذارند؟ چرا دیگر تیم ها مشهد را برای بازی های خانگی‌شان انتخاب می‌کنند؟ مگر شهر های دیگر قحطی ورزشگاه دارد؟ جواب این سوال واضح است؛ چرا که در‌مشهد از حریفان و‌ رقبای شهر خودرو حمایت می شوند و آنها بدون کوچکترین دغدغه ای بازی های خود را در این شهر برگزار می کنند.

سیدصالحی افزود:

ما با این تیم ها در رقابت هستیم. کجای دنیا چنین مواردی را می‌توانید مشاهده کنید که مسئولان یک شهر دایه مهربان‌تر از مادر برای تیم های رقیب بشوند و ورزشگاه و امکانات در اختیار رقبا قرار دهند! از مردم و هواداران می‌خواهم آگاه باشند و آنها حق طبیعی تیم شهرشان را از این آقایان مطالبه کنند. آنها که صحبت از نبود آب معدنی در اردوی شهرخودرو می‌کردند، چرا برای رقبای شهر‌خودرو در‌ مشهد سنگ تمام می‌گذارند؟

او در خصوص عدم بازی در ورزشگاه امام رضا عنوان کرد:

برای بازی مقابل گل گهر در نیم فصل اول مبلغ ۷۰ میلیون تومان را به حساب این ورزشگاه ریختیم. ما به آنها بدهکار نیستیم ولی آقایان عنوان کردند که شورای تامین اجازه بازی تیم شهرخودرو را در ورزشگاه امام رضا نمی دهد. اصحاب رسانه مشهدی کجا هستند که به این ماجرا ورود کنند؟ چرا همه جا عنوان شد که ما بخاطر بدهی به این ورزشگاه اجازه بازی در آن را نداریم؟  مگر می‌شود این ورزشگاه برای تمام تیم ها قابل استفاده باشد ولی برای ما خیر؟

سرپرست تیم شهرخودرو افزود:

از اول فصل هرکاری که خواستند با تیم ما کردند. آنها برای ضربه زدن به این تیم اتاق فکر تشکیل می‌دهند و برنامه ریزی می‌کنند. به نظرتان این داوری‌ها و این اتفاقاتی که برای تیم ما رقم می خورد اتفاقی است؟ مسبب تمام این اتفاقات مشخص است چه شخص و اشخاصی هستند. آنها این تیم را نمی‌خواهند و مردم مشهد باید بدانند از خودی ضربه خوردند و می خورند. ای کاش نهادهای مربوطه ورود کنند و با این عاملان فوتبال ستیز در مشهد برخورد شود.

سیدصالحی ادامه داد:‌

همان‌هایی که یک فصل تمام تلاش‌شان را کردند تا تیم شهرخودرو را نابود کنند و حال بدنبال پروژه‌ای عظیم تر رفته اند؛ نابودی فوتبال ملی! آنها ضربه زدن به تیم‌ها را خوب بلدند، از شهر خودرو شروع کردند و با ضربه زدن به تیم ملی ادامه می‌دهند.

او افزود:

تا آخرین لحظه خواهیم جنگید و تمام تلاشمان را خواهیم کرد اما بعضی اتفاقات و مواردی که رخ می دهد از حوزه اختیارات ما خارج است. برای مثال چند هفته است رسما به شهر خودرو تغییر نام داده ایم اما هنوز در لیست‌های سازمان لیگ داخل پرانتز پدیده می‌نویسند. ما واقعا دیگر نمی‌دانیم چگونه فریاد بزنیم شهر خودرو هستیم. البته مشخص است این جریانات چرا اتفاق می‌افتد. این مسائل دیگر برای ما عادی شده است.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس پاسخی تاریخی به تمسخر 44 ساله انگلیسی ها باشگاه استقلال: استقلال 10 نفره هم به تیم دوازده نفره نباخت لیاندرو پاردس از مشکل پوبالژی رنج می برد اتلتیکو مادرید و ثبت آمار 0 شوت مقابل منچسترسیتی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربه زدن شهر خودرو تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

مشاوران اقتصادی دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در حال بررسی راه‌هایی هستند تا کشور‌ها را از پدیده دلار زدایی که باعث می‌شود استفاده از دلار را کنار بگذارند، دور شوند.

در حال حاضر، تعدادی از کشور‌ها بطور فعال استفاده از دلار را کنار گذاشته اند.

گفته می‌شود این تلاشی برای مقابله با اقدامات بازار‌های نوظهور کلیدی برای کاهش استفاده از دلار آمریکا است.

این بحث شامل مجازات‌هایی برای کسانی است که به دنبال تعاملات جایگزین در تجارت دوجانبه با ارز‌هایی غیر از دلار آمریکا هستند. این مجازات‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، هزینه‌های دستکاری ارز و تعرفه‌ها باشد.

در ماه مارس، ترامپ در مورد دلار به CNBC گفت: با بایدن، شما دلار را به عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست در بزرگترین جنگی است که ما تا به حال حضور داشته ایم. من از زمانی که کشور‌ها استفاده از دلار را کاهش می‌دهند متنفرم. من به کشور‌ها اجازه نمی‌دهم استفاده دلار را کاهش دهند. زیرا وقتی این معیار را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.

او همچنین در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: «کشور ما دارد به جهنم می‌رود و ما دیگر نقش مهمی در جهان نخواهیم داشت. ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع پول رایج ما رو به تنزل است. من فقط در مورد ارزش پول‌مان صحبت نمی‌کنم بلکه بحث در مورد استفاده از پول ما (دلار) در سراسر جهان است». 

یادآور می‌شود: استفاده ابرازی آمریکا از دلار باعث شده عزمی جهانی برای پایین کشیدن این ارز به راه بیافتد. آمریکایی‌ها از واحد پولی خود به عنوان «ابزار فشار سیاسی» بر سایر کشور‌ها استفاده می‌کنند که این امر، ناخواسته یک عزم جهانی برای سرنگونی پادشاهی دلار را به راه انداخته است.

در همین راستا، کشور‌های عضو بریکس نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند در آینده از ارز‌های داخلی در معاملات خود استفاده کرده و پس از مدتی یک ارز دیجیتال مشترک را جایگزین دلار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد