Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش نرخ کرایه‌‎‌های حمل و نقل جاده‎ای اتفاق نمی‌افتد و در این باره نیز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلمانیان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت ناوگان‌های حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: قیمت بلیط اتوبوس و کریه های حمل و نقل جاده ای افزایش نخواهد یافت و هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ستاد نورز در بازه زمانی 25 اسنفد 1400 تا 15 فروردین 1401، اظهار کرد: گشت‌های راهداری در ایام ستاد نوروز در عوارضی‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره خدمات بار و مسافر ارائه شده از طرف اداره کل راهداری استان زنجان در زمان ستاد نورزو، ابراز کرد: در زمان ستاد نوروز 39 هزار و 24 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه در ستاد نوروز سال گذشته 30 هزار و 87 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده بودند، تصریح کرد: تعداد مسافران ستاد نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته 8 هزار و 937 نفر افزایش پیدا کرده است.

سلمانیان با بیان اینکه در ستاد نوروز امسال ما شاهد رشد تعداد مسافران در استان بودیم، عنوان کرد: تعداد مسافران در بازه زمانی ستاد نوروز نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به تعداد کل تردد ‌ای ورودی و خروجی استان زنجان، افزود: 2 میلیون 639 هزار و 246 از طریق سامانه های تردد شمار در سطح استان در بازه زمانی ستاد نوروز ثبت شده است.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه سال ترددها در سطح استان نسبت به سال گذشه 528 هزار و 494 مورد افزایش داشته است، ادامه داد: تردد در محور های موصلاتی استان زنجان نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه 9 نفر از هموطنان در استان زنجان سر صحنه در اثر تصادفات جاده ای فوت شده اند، خاطر نشان کرد: در زمان ستاد نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تلفات جاده ای بوده ایم.//ک

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان زنجان بار و مسافر ستاد نوروز سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همینطور خدابنده پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر‌اساس تقویم و برنامه زمان‌بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است مطرح کرد: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه13 اردیبهشت تا 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

این مسئول گفت: همچون دور نخست، برنامه‌های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه‌‌های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است؛ 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه (زنجان – طارم ) و (خدابنده) مستقر هستند.

به گفته رفیعی؛ در حوزه انتخابیه ( زنجان – طارم ) 199 شعبه ثابت و 132 صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده 90 شعبه ثابت و 70 صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است و قرار است دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان