Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان یکی از اقدامات این پژوهشگاه را در سال ۱۴۰۱ حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و اظهار داشت: آئین نامه‌های مربوط به حمایت از پایان نامه‌های مذکور، تا پایان فروردین ماه بررسی و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکالیف هر یک از بخش‌های پژوهشی و اداری این پژوهشگاه را به تفکیک ابلاغ و بر لزوم توجه به زمانبندی پروژه‌ها و اجرای آنها در قالب زمانبندی های مشخص شده تاکید کرد.

یزدانیان گفت: با توجه به سیاست‌های وزیر ارتباطات و لزوم فعالیت بیشتر و مؤثرتر پژوهشی و پژوهشگران، باید بر این موضوع متمرکز باشیم که پروژه‌های مصوب و در حال اجرای این پژوهشگاه در قالب زمانبندی خود به اتمام برسد و در جلسات هفتگی کنترل پروژه، روند اجرا پیگیری شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرط موفقیت برنامه‌های این پژوهشگاه را پیگیری و پایش مداوم دانست و اضافه کرد: در حوزه پیگیری نیازمند به دقت بیشتری هستیم و همه مدیران مجموعه نیز ملزم به پاسخگویی موارد پیگیری هستند.

کد خبر 5460859 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وحید یزدانیان پایان نامه حاکمیت سایبری فناوری فضایی اینترنت روسیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا عیسی زارع پور شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری نانو توییتر تراشه فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه