Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:25:06 GMT

ماجرای هجوم یک مرد به خودروی زنی جوان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۲۵۶

ماجرای هجوم یک مرد به خودروی زنی جوان در تهران

روز گذشته ویدیویی از هجوم یک مرد به خودروی زنی جوان در فضای مجازی منتشر شد، در این ویدیو مرد جوان با الفاظی نامناسب زن جوان را مورد خطاب قرار داده ضرباتی را با دست به خودروی او وارد کرده بود. همچنین در توضیح این ویدیو نیز ادعا شد که زن جوان مادر یک کودک مبتلا به اختلال اوتیسم بوده و چون قصد داشته از جای پارک ویژه معلولان استفاده کند، مورد حمله این مرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری این مرد خبر داد و به ایسنا گفت:‌ پیرو انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی که موجب ناراحتی مردم شده بود، پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و ماموران این پلیس موفق به شناسایی و اخصار فرد مهاجم شدند. 

وی با بیان اینکه این مرد در حال حاضر در اختیار پلیس است، گفت: تحقیقات از این فرد در حال انجام است. اما باید تمام جوانب موضوع سنجیده و ابعاد ناپیدای آن مشخص شود. از همین رو تحقیقات در حال انجام است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد:‌اما در هر صورت پلیس با انتشار هرآنچه که موجب اخلال درامنیت روانی شهروندان شود، برخوردی متناسب و قانونی خواهد کرد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری مرد مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل‌های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته یکی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی‌ کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را طی دو اقدام مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل‌های برق فشار قوی را کشف کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 39 فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد اعضای این باند بالغ بر 27 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات شرکت برق وارده کرده‌اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه