Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:45:13 GMT

۵۴۹ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۲۶۷

۵۴۹ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۱۰ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال بوده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومت ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: بازرسان این اداره کل در قالب گروه های مشترک از نحوه ارائه خدمات و قیمت ارائه خدمات بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: بیشتر تخلفات در بخش عدم صدرو فاکتور، گرانفروشی، کم فروشی و یا عدم درج قیمت بوده است.

 مرندی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز بازرسی از قنادی‌ها انجام می‌شود و قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه در قنادی‌های درجه یک ۶۴ هزار تومان و در قنادهای درجه دو ۶۰ هزار تومان مصوب و توسط اتحادیه به واحدهای مربوطه ابلاغ شده است.

 وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیع زولبیا و با میه و همچنین واحدهای صنفی زیربط تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت ویژه ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی مطابق قانون نظام صنفی با خاطیان رفتار خواهد شد.

شهروندان در صورت مشاهده گران فروشی، کم فروشی و یا طرح شکایت از صنوف می‌توانند از طریق شماره ۱۲۴ آن را گزارش دهند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه اصناف قنادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه اصناف آذربایجان غربی ارومیه اصناف قنادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی