Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:58:07 GMT

آزمون ورودی حوزه خواهران در ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۸۶۵

آزمون ورودی حوزه خواهران در ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینعلی تهرانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، ۲۲ هزار و ۳۷۹ نفر داوطلب ورود به حوزه‌های علمیه خواهران شدند که در نهایت ۱۳ هزار نفر مشغول تحصیل شدند.

وی اضافه کرد: در سطح دو، ۴۱۸ مدرسه، در سطح سه، ۸۴ مدرسه و در سطح چهار، ۲۰ مدرسه داریم که حدود ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشته‌های تحصیلی سطح سه، گفت: رشته‌هایی مانند مشاوره خانواده، تربیت دینی کودک و نوجوان، امامت، کلام، حکمت و فقه و اصول به دلیل کارآمدی مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

تهرانی با بیان این‌که ۲۸ استان تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران هستند و فرآیند ثبت‌نام و پذیرش داوطلبان را انجام می‌دهند، گفت: آزمون ورود به حوزه‌های علمیه خواهران ۱۷ تیرماه به‌صورت حضوری در تمام مقاطع برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تعدادی از فارغ التحصیلان سطح دو جذب آموزش و پرورش شده و در حال تدریس هستند، در سطوح سه و چهار نیز تعدادی از دانش‌آموختگان جذب کارهای تدریس در حوزه علمیه و مراکز آموزش عالی می‌شوند و بخشی هم کارهای پژوهشی و علمی انجام می‌دهند.

برچسب‌ها حوزه علميه آزمون قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه آزمون قم حوزه علميه آزمون قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند