Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:12:43 GMT

حوزه علمیه خراسان فردا تعطیل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۷۹۹۰

حوزه علمیه خراسان فردا تعطیل اعلام شد

بنا به دستور آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین اصلانی و مجروح شدن دو روحانی دیگر در حرم امام رضا علیه السلام، فعالیت‌های آموزشی حوزه علمیه خراسان پنجشنبه ۱۸ فروردین تعطیل اعلام شد.

در بخشی از  پیام مدیر حوزه علمیه خراسان آمده است: شهادت حجت الاسلام و المسلمین اصلانی حادثه فراموش نشده در حوزه علمیه خراسان است که برای چندمین بار نشان داد که روحانیت با هدف ترویج تعالیم اهل بیت علیهم السلام نه صرفاً با قلم، سخن، منبر و خطابه، بلکه با جان و خون خویش به مصاف و میدان رفته و می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فاجعه جانگداز را به محضر مقدس حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و حوزه علمیه خراسان، ارادتمندان و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و ضمن آرزوی علو درجات این شهید والامقام، برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن دو عزیز مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

اینجانب ضمن محکومیت این هتک حرمت در حرم مطهر امام رضا علیه السلام، از مسئولان ذیربط خواستار پیگیری و مجازات عاملان استکباری و تکفیری این حادثه هستم.


باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه خراسان حادثه حرم امام رضا حوزه علمیه خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند